تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۳۴
کد خبر : 18832

پرداخت حجمی قبوض تلفن ثابت

پرداخت حجمی قبوض تلفن ثابت

شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در سطح استان اصفهان که بیش از ۱۰ خط تلفن ثابت دارند در صورت تمایل می توانند نسبت به پرداخت صورتحساب به صورت یکجا اقدام نمایند . به گزارش دنیای اسرار-اصفهان، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در برنامه رادیویی چترارتباط در خصوص

Print Friendly, PDF & Email

شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در سطح استان اصفهان که بیش از ۱۰ خط تلفن ثابت دارند در صورت تمایل می توانند نسبت به پرداخت صورتحساب به صورت یکجا اقدام نمایند .

به گزارش دنیای اسرار-اصفهان، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در برنامه رادیویی چترارتباط در خصوص پرداخت تجمیع قبض تلفن ثابت و تسهیل پرداخت قبض های یکجا در ارگان ها ی دولتی و خصوصی بیان داشت : کلیه موسسات در سطح استان که دارای بیش از ۱۰ خط تلفن هستند می توانند باآماده سازی لیست شماره تلفن های ثابت و درخواست مکتوب با ارائه شناسه ملی ، کد اقتصادی و معرفی یک نماینده با شماره تلفن همراه ،به معاونت مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان نسبت به پرداخت قبوض به صورت یک جا اقدام نمایند .

محمدی افزود : بنا به درخواست اعلام شده ، مخابرات موظف است قبوض هر دوره را برای سازمان یا موسسه در قالب یک جدول به صورت ریز کامل هزینه ها برای هر خط به صورت مجزا ایمیل نمایند و سازمان نسبت به پرداخت آن با استفاده از یک شناسه پرداخت اقدام نماید .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.