تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 18882

مستاجرسارق به صاحب خانه خود هم رحم نکرد

مستاجرسارق به صاحب خانه خود هم رحم نکرد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق منزلی که وسایل منزل صاحب خانه خود را سرقت کرده بود خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:اصفهان-سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت از منزلی در یکی از محله های شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارق منزلی که وسایل منزل صاحب خانه خود را سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:اصفهان-سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت از منزلی در یکی از محله های شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران کلانتری ۲۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های صورت گرفته و ظن صاحب خانه به مستاجرش و طی اقدامات پلیسی مشخص شد مستاجر به گمان قوی سارق می باشدکه با هماهنگی قضائی از منزل مستاجر بازدید به عمل آمد و مقادیری طلا و وجه نقد وتعداد زیادی وسایل ولوازم منزل از منزل مستاجر کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه مستاجر سارق دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: طی بازجویی های صورت گرفته متهم به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

. فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه یک موتورسیکلت مسروقه نیز از منزل مستاجر کشف شد از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت منزل جدی بگیرند:- در صورت خرید خانه یا تغییر مستاجر حتما قفل های در اصلی منزل جدید را تعویض کنید.-مقابل کلیه پنجره های قابل دسترسی، نقاط نفوذ پذیر ، نورگیرها و روی دیوارهای کوتاه ، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید .- راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن نمایید و نسبت به تعویض قفل هایی که کلید یدکی آنها گم شده یا بری مدتی در اختیار دیگران بوده سریعا اقدام کنند، در صورت خروج از منزل تنها به بستن در خروجی اکتفا نکرده و کلیه درهای داخل منزل را قفل کنید تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود و  اگر خانه های اطراف منزل شما خالی از سکنه است یا در مجاورت منزل شما مشغول ساختمان سازی هستند لازم است که از منزل خود مراقبت بیشتری به عمل آورید .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.