تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 18925

اشتغالزایی مجتمع‌های کارگاهی در نصرآباد

اشتغالزایی مجتمع‌های کارگاهی در نصرآباد

به گزارش دنیای اسرار:در آستانه میلاد امام رضا (ع) پروژه‌های؛ اجرای بلوار و تکمیل میدان ورودی شهر، نصب دوربین‌های مداربسته پلاک خوان در ورودی و خروجی شهر، زیرسازی و آسفالت مجتمع کارگاهی، ساخت و نصب اِلمان‌های شهری، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی شهر و زیر سازی زمین‌های مجتمع مسکونی ۱۶۰ واحدی کیوان با حضور فرماندار

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:در آستانه میلاد امام رضا (ع) پروژه‌های؛ اجرای بلوار و تکمیل میدان ورودی شهر، نصب دوربین‌های مداربسته پلاک خوان در ورودی و خروجی شهر، زیرسازی و آسفالت مجتمع کارگاهی، ساخت و نصب اِلمان‌های شهری، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی شهر و زیر سازی زمین‌های مجتمع مسکونی ۱۶۰ واحدی کیوان با حضور فرماندار اصفهان، حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر ذاکر هرندی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، سید ابوالفضل موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری اصفهان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار اصفهان در آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری نصرآباد گفت: افتتاح فاز ۲ پروژه بلوار ورودی شهر، بازدید از دو واحد مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه، بنیاد مسکن، شهرداری، بخشداری و خیرین مسکن ساز برای محرومین، احداث مجتمع دامداری ویژه دامداران مستقر در منطقه نصر آباد، تکمیل بنیاد امام رضا و خرید و نصب اِلمان‌های زن و مرد عشایری کشاورز در بلوار شهر از جمله اقدامات خوب انجام شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر نصرآباد و مشارکت مردم و دیگر دستگاه‌ها در منطقه نصرآباد است.
حسین سیستانی در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر اینکه چشم انداز این طرح‌ها برای ایجاد اشتغالزایی در منطقه را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: مجتمع‌های دامداری انگیزه‌های بیشتری را برای توسعه فعالیت‌های دامی و تولید گوشت مورد نیاز مردم ایجاد می‌کند.
وی همچنین در خصوص احداث مجتمع‌های کارگاهی افزود: مجتمع‌های کارگاهی موجب اشتغالزایی، بکارگیری افراد مستعد و باانگیزه و همچنین جلوگیری از پدیده‌ی مهاجر فرستی و جذب مهاجر پذیری می‌شود.
در ادامه آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری نصرآباد، محمود فقیهی نیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان اصفهان گفت: از جمع ۲۸۰ پلاک موجود در این پروژه ۳۰ هکتاری، ۱۶۰ پلاک را به صورت رایگان در اختیار شورا برای معرفی افراد مشمول جهت واگذاری، قرار دادیم.
وی افزود: ۸۲ پلاک جهت تامین هزینه‌های آماده سازی در اختیار شهرداری و یک هکتار زمین برای اقامه نماز جمعه در اختیار مصلی قرار داده‌ایم.
فقیهی‌نیا همچنین در ادامه گفت: تسهیلاتی را فراهم کرده‌ایم تا هر شخصی بتواند پروانه بگیرد و به ازای هر واحد، ۴۰ میلیون تومان وام ۵ درصد و وام بلاعوض برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته‌ایم.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان اصفهان ادامه داد: ساخت ۲۰ واحد با هزینه ۳۵ میلیون تومان برای هر واحد، دریافت ۸ میلیون تومان از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ۱۵ میلیون تومان از افراد معرفی شده توسط شورای اسلامی شهر‌ و پرداخت مابقی هزینه از حساب ۱۰۰ امام و خیرین مسکن ساز، آسفالت سازی ۳۲ هزار و ۹۰۰ متر مربع ،۱۱۰۰ متر پیاده رو سازی، ۱۱۰ متر مکعب سنگ کاری و صدور ۱۱۰۰ سند از جمله اقدامات انجام شده بنیاد مسکن در روستای بیگان نصرآباد بوده است.
احمدرضا علی‌نژاد رئیس کمیته امداد جرقویه نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری نصرآباد گفت: ۷ واحد مسکونی تکمیل شده توسط کمیته امداد با هزینه ساخت ۳۰ میلیون تومان برای هر واحد و ۴۰ میلیون تومان نیز با کمک خیرین به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.
در ادامه شهردار نصرآباد با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک پروژه باغ بانوان، نهضت آسفالت در سطح شهر و ادامه آسفالت مسکن مهر انجام می‌شود گفت: افتتاح ورودی شهر و بازدید از مجتمع دامپروری و کلنگ زنی ۱۶۰ واحد جهت تحویل به زوج‌های جوان انجام شد.
غلامرضایی همچنین از همکاری با کمیته امداد جهت تامین مصالح برای ۱۲ واحد مسکونی، برگزاری جلسه‌ای با مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص برند سازی محصولات لبنی و صنایع دستی منطقه نصرآباد و همچنین برگزاری جشنواره عشایری شهر نصرآباد در دهه فجر خبر داد.
شهردار نصرآباد در پایان از حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و فرماندار و همچنین مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان جهت شرکت در افتتاحیه امروز و حمایت‌های آنان از شهرداری و مردم شریف نصرآباد تقدیر و تشکر کرد.
غلامرضایی همچنین اظهار امیدواری کرد که قول‌های مساعدی که فرماندار محترم و نمایندگان مجلس شواری اسلامی داده‌اند هر چه زودتر محقق و مابقی پروژه‌ها انجام شود.

خبرنگار:شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.