تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 19042

مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: متقاضیانمسکن ملی برای ویرایش اطلاعات خود در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن، تا اطلاع ثانویفرصت دارند. به گزارش دنیای اسرار: علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: پیرو اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر «مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن»

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: متقاضیانمسکن ملی برای ویرایش اطلاعات خود در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن، تا اطلاع ثانویفرصت دارند.

به گزارش دنیای اسرار: علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: پیرو اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر «مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن» و با توجه به درخواست‌های مکرر متقاضیان محترم، امکان ویرایش اطلاعات برای کلیه متقاضیان طرح اقدام‌ملی مسکن (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر در وضعیت «در انتظار بررسی» قرار دارند تا اطلاع‌ثانوی برقرار می‌باشد.

وی افزود: این دسته از متقاضیان می توانند همانند گذشته با مراجعه به بخش «مشاهده درخواست متقاضی» در سامانه مدیریت طرح اقدام‌ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir، نسبت به ویرایش اطلاعات خو

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.