تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 19094

بازدید عضو هیات مدیره شرکت مخابرات از مراکز مخابراتی اصفهان

بازدید عضو هیات مدیره شرکت مخابرات از مراکز مخابراتی اصفهان

ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در یک سفر یک روزه به اصفهان از چند مرکز مخابراتی این شهر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ابراهیم یافتیان روز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال جاری با حضور در چند مرکز مخابراتی واقع در شهراصفهان و شهرستان های خمینی شهر و نجف آباد از

Print Friendly, PDF & Email

ابراهیم یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در یک سفر یک روزه به اصفهان از چند مرکز مخابراتی این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ابراهیم یافتیان روز دوشنبه ۱۶ تیرماه سال جاری با حضور در چند مرکز مخابراتی واقع در شهراصفهان و شهرستان های خمینی شهر و نجف آباد از نزدیک در جریان جزئیات روند فعالیتهای قسمت های مختلف فنی و پاسخگویی قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اهمیت موضوع رضایتمندی مشتریان از کلیه سرویس های مخابراتی اظهار کرد : امروزه با توجه به نیاز روزمره و حیاتی مردم به استفاده از سرویس های ارتباطی و مخابراتی و از طرفی وجود فضای رقابتی در این عرصه ، کارکنان مخابرات باید با تلاش بی وقفه و مضاعف، تمام همت خود را برای کسب رضایتمندی تمام مشترکین در اقصی نقاط استان به کار ببندند.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزایش سرعت ارائه سرویس به مشتریان را از مولفه های مشتری مداری دانست و گفت : ما باید با اتکا بر دانش فنی نیروهای متخصص در مجموعه مخابرات مناطق مدت زمان لازم برای تحویل سرویس به مشتریان را به حداقل برسانیم و این اقدام قطعا تاثیر بسزایی در ارتقای برند مخابرات در کشور خواهد داشت.

مهدی حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان نیز در این بازدید ها به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی مراکز استان پرداخت.

گفتنی است در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف این مراکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، پیمانکاری وقراردادی در جهت رفع مشکلات خود قدردانی کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.