تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 19698

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران: وزارت صمت قدردان تلاش صادرکنندگان است

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران: وزارت صمت قدردان تلاش صادرکنندگان است

به گزارش دنیای اسرار، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با هیئت‌رئیسۀ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تقدیر از تلاش صادرکنندگان گفت: صادرکنندگان در شرایط حساس کنونی اقدام به صادرات و تأمین نیازهای ارزی کشور می‌کنند و این یک اقدام ستودنی است.وی از تعیین سقف و در

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با هیئت‌رئیسۀ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تقدیر از تلاش صادرکنندگان گفت: صادرکنندگان در شرایط حساس کنونی اقدام به صادرات و تأمین نیازهای ارزی کشور می‌کنند و این یک اقدام ستودنی است.
وی از تعیین سقف و در نظر گرفتن سابقه برای صادرات آن دسته از صاحبان کارت‌های بازرگانی خبر داد که برای اولین بار اقدام به انجام صادرات می‌نمایند.
مدرس خیابانی تصریح کرد: از این پس، صادرکنندگانی که برای اولین بار اقدام به صادرات می‌کنند تنها مجاز خواهند بود تا در سقف ۵۰۰ هزار دلار صادرات انجام دهند و تنها پس از رفع تعهد ارزی، مجدد می‌توانند صادرات خود را ادامه دهند.
وی همچنین از هیئت‌رئیسۀ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران درخواست کرد تا شرایط صدور کارت‌های بازرگانی را بازنگری کنند تا جلوی تخلفات در حوزۀ کارت‌های بازرگانی یک‌بار‌مصرف گرفته شود.
به گفتۀ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز ارز حاصل از صادرات غیرنفتی، تأمین‌کنندۀ اصلی نیازهای کشور است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را به کار بست تا بتوان از صادرات حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.