تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 10390

نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت

نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت

نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت به گزارش دنیای اسرار:در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در مجموعۀ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی شرکت

Print Friendly, PDF & Email

نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت

به گزارش دنیای اسرار:در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در مجموعۀ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت.

در این جشنواره که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی دولتی و خصوصی، کارشناسان روابط عمومی و اساتید دانشگاهی برگزار شد، دبیر جشنواره با اشاره به تلاش برای رشد و تعالی و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ایران گفت: روابط عمومی نوعی  دانش و مهارت است و استفاده از ظرفیت‌های نامحدود آن به‌منظور تعالی و سرآمدی بیشتر سازمان‌ها و کمک به مدیریت ارشد آن‌ها می‌شود.
هوشمند سفیدی افزود: در حقیقت برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، فرصتی است برای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر؛ چراکه معتقدیــم روابط عمومی گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز را ترویـــــج می‌کند. فلسفــــۀ روابط عمومی خدمت به مردم است و توان گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز با مردم از قدرت روابط عمومی ناشی می‌شود. امروز ارزش‌های اخلاقی، تکنیکی و رویکردی روابط عمومی نیاز به همگانی شدن در سازمان و جامعه دارد.
به گزارش خبرنگار فولاد، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه این نشان را به روان پاک شهید محسن خزایی مدیر اسبق روابط عمومی این شرکت و نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.