تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 10479

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند اصفهان+تصویر

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالا بین خانواده های زندانیان نیازمند اصفهان+تصویر

به گزارش دنیای اسرار:به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد پر برکت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۲۰۰۰ سبد کالای مایحتاج خانواده زندانیان نیازمند با حضور علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان توزیع گردید.
در حاشیه این مراسم دادستان اصفهان با اشاره به اینکه شب گذشته در برنامه یک شهر ضیافت به خانواده‌های زندانیان وعده توزیع سبد حمایتی داد شده بود گفت: مجموع ارزش سبد کالاهای توزیع شده در بین خانواده‌های زندانیان ۱۶۰ میلیون تومان است.
اصفهانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط انجمن حمایت از زندانیان اظهار داشت: در سال گذشته حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های مددجویان مستمری پرداخت شده و همچنین بیش از ۶۳ هزار ساعت نفر کار و اشتغال برای مددجویان ایجاد و مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان دستمزد به آن‌ها پرداخت شده است.
وی افزود: مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در سال گذشته جهت آزادی زندانیان هزینه شده است.
مدیرکل زندان‌های استان نیز با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند تاکید کرد: این قشر از جامعه نیاز به کمک و حمایت دارند و اگر جامعه اسلامی به این افراد نپردازد با آسیب‌های اجتماعی زیادی مواجه خواهد شد.
وی در ادامه افزود: به همین جهت این برنامه با هدف یاری به مددجویانی که نیاز به کمک دارند و آسیب پذیر هستند برگزار شد تا باعث کاهش مشکلات و آسیب‌هایی که با آن مواجه هستند شود.
گرجی‌زاده با اشاره به اینکه ارزاق توزیع شده با کمک‌ خیرین تهیه شده است تصریح کرد: همه ساله این برنامه به صورت مستمر و غیر مستمر در طول سال انجام می‌شود.
وی تعداد زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان را ۷ هزار و ۴۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: مبلغ یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان نیز در طول سال کمک مستمری به خانواده‌های این افراد شده است.

خبرنگار: شهره باقری

عکاس:احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.