تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 10854

پرداخت غیر حضوری ۹۲ درصد قبوض گاز استان اصفهان در سال ۹۷

پرداخت غیر حضوری ۹۲ درصد قبوض گاز استان اصفهان در سال ۹۷

پرداخت غیر حضوری ۹۲ درصد قبوضگاز استان اصفهان در سال ۹۷ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از پرداخت ۹۲ درصدی قبوض گازاستان اصفهان بصورت غیر حضوری و الکترونیکی در سال ۱۳۹۷ خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه در سال ۹۷ بالغ بر

Print Friendly, PDF & Email

پرداخت غیر حضوری ۹۲ درصد قبوضگاز استان اصفهان در سال ۹۷

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از پرداخت ۹۲ درصدی قبوض گازاستان اصفهان بصورت غیر حضوری و الکترونیکی در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه در سال ۹۷ بالغ بر هشت میلیون و ۱۶هزار قبض گاز پرداخت شده است، گفت: از این میزان ۹۱٫۷۵ درصد قبوض معادل هفت میلیون و ۳۵۵هزار قبض گاز توسط مشترکین به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

مهندس علوی، افزود: سال گذشته ۲۸ .۲۵ درصد قبوض گاز از طریق کارتخوان، ۲۱٫۲۵ درصد قبوض از طریق خود پرداز، ۱۸٫۵ درصد از طریق موبایل بانک، ۱۲٫۵ درصد از طریق اینترنت بانک، ۶٫۵ درصد از طریق تلفن بانک، ۴٫۷۵ درصد از طریق پیامک، به صورت غیر حضوری پرداخت شده و تنها ۸٫۲۵ درصد قبوض به صورت حضوری و در شعب بانکی پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،افزود: بهره گیری از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) ، دستگاه های کارت خوان (POS)، تلفن بانک، اینترنتبانک، موبایل بانک و اس ام اس بانک از  جمله روش هایی است کهبا هماهنگی بانک های مختلف در نظر گرفته شده و مشترکین می توانند برای پرداخت قبض گاز از آنها استفاده کنند.

مهندس علوی، تصریح کرد: علاوه بر روش های پرداختی مذکور، پرداخت از طریق مراجعه به وبسایت شرکت گاز استان اصفهان به آدرس(www.nigc-isfahan.ir) و همچنین سامانه تلفنی ۳۸۱۹۴ نیز میسر می باشد تا مشترکین  بتوانند به راحتی و با ضریب اطمینان بالا نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.