تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 11334

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

تودیع و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

تودیع  و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت مراسم معارفه مصطفی کاظمی سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و آیین تکریم از مهدی طهماسبی رئیس سابق این اداره برگزار شد . به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و معاونین

Print Friendly, PDF & Email

تودیع  و معارفه رئیس اداره گاز بوئین میاندشت

مراسم معارفه مصطفی کاظمی سرپرست جدید اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و آیین تکریم از مهدی طهماسبی رئیس سابق این اداره برگزار شد .

به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و معاونین وی، فرماندار شهرستان بوئین میاندشت، امام جمعه و مسئولین شهرستان بوئین میاندشت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

مهندس علوی، تعامل بین مسئولین شهرستان بویژه فرمانداری را عامل پیشبرد اهداف شرکت و خدمت رسانی به مردم دانست و خاطر نشان ساخت: جهت اطلاع رسانی و پاسخ گویی سریع و شفاف به مردم میز خدمت در ادارات گاز فعال می باشد .

وی، صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی را یک موضوع مهم و حیاتی دانسته و افزود: شرکت گاز به عنوان یک سازمان خدمت رسان که توزیع انرژی در استان را برعهده دارد تمام توان خود را به منظور گازرسانی به همه واحدهای خانگی، تجاری و صنعتی به کار بسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با اشاره به اینکه شهرستان بویین میاندشت دارای مردم فهیم و انقلابی است گفت: با توجه به اقلیم سرد این منطقه و استفاده زیاد از  گاز طبیعی بویژه در بخش خانگی، توصیه می شود که علاوه بر مصرف بهینه و ایمن گاز، مردم عزیز در پرداخت به موقع گاز بهای خود نیز ساعی باشند.

در ادامه، فرماندار بوئین میاندشت ضمن خوش آمد گویی به مدیر عامل شرکت گاز و همراهانشان از زحمات مهدی طهماسبی تقدیر و برای مصطفی کاظمی آرزوی موفقیت نمود .

توسلی، با تاکید بر اینکه رئیس اداره گاز بویین میاندشت از مسئولین خوب شهرستان بودند، افزود: برای ما مهم است که مسئولین شهرستان بومی بوده و بتوانند به مردم خود شهرستان خدمت کنند ولی از طرفی  خوشحال هستیم که شاهد رشد و ترقی وی در شرکت گاز استان اصفهان باشیم.

همچنین ،امام جمعه شهرستان بویین میاندشت، بیان داشت: آثار وبرکات گاز طبیعی در زندگی مردم و رونق تولید  و صنعت و توسعه آبادانی در شهرها و روستا ها بوضوح آشکار است و بایستی قدردان زحمات مسئولین در این شرکت باشیم.

اسکندری افزود: شرکت گاز استان اصفهان در زمینه خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع و استفاده بهینه از امکانات  و اجابت نیازهای مردم الگوی سازمان ها و ادارات است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات آقای طهماسبی تجلیل و آقای کاظمی به عنوان سرپرست جدید اداره گاز بوئین میاندشت معرفی شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.