تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 12190

چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” درفلاورجان برگزار شد.

چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ”  با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” درفلاورجان برگزار شد.

چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” درفلاورجان برگزار شد. چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ”  با حضور معاون مالی اداری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندان شهر فلاورجان با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” برگزار شد.به گزارش دنیای اسرار؛مراسم  جشن پس از اقامه نماز جماعت

Print Friendly, PDF & Email

چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ” با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” درفلاورجان برگزار شد.

چهارمین هفته از” جشنواره تابستانی شهرمن، خانه من ”  با حضور معاون مالی اداری شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندان شهر فلاورجان با موضوعیت”فرهنگ شهری و شهرنشینی” برگزار شد.
به گزارش دنیای اسرار؛مراسم  جشن پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین احمدی آغاز شد.
هاشم شمس مدیر اجرایی جشنواره و مهدی مؤید از مجریان توانمند استان اجرای برنامه را رأس ساعت ۲۱ پنجشنبه سوم مردادماه شروع نموده و تا انتها عهده دار بودند.
در ادامه  مراسم گروه آقای مهدی علیزاده  هنرمند خوش صدای بختیاری، درنخستین بخش از اجرای آواز خود شهروندان را به وجد آورد.
پس از آن هنرمند محبوب عباس جلیل زاده، به عنوان مزاحم مجری به مجریان جشن پیوست و با طنازی های خود اسباب شور و شعف حاضرین را تا انتهای مراسم برانگیخت. در ادامه مراسم با دعوت مجری برنامه از آقای  علیرضا کیانی عضو محترم شورای اسلامی شهر، ایشان بر روی استیج چند دقیقه ای ضمن خوشامد گویی به شهروندان در باب مسائل فرهنگ شهری و شهر نشینی به ایراد سخن پرداخت،
این عضو شورای اسلامی شهر به پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه احداث اولین زورخانه شهر فلاورجان که با تخصیص عمده اعتبارات از جانب شهرداری و تخصیص مقدار اندکی از اعتبارات دولتی به آن اشاره نمود.
ایشان همچنین از ساماندهی حاشیه رودخانه زاینده رود از پل قدیم فلاورجان(ورگان) تا پل توحید در دو ضلع شرق و غرب رودخانه خبر داد.
آقای علیرضا کیانی از آغاز به کار فرهنگسرای غدیر شهرداری در تابستان امسال ابراز خرسندی نمود و از برادران نیز خواست همچون خواهران در کلاسها و دوره های آموزشی حضوری فعال داشته باشند.
ایشان در ادامه سخنان خود از طرح و اجرای میدان جمهوری و در نظر گرفتن فضاسازی منظور با توجه به اینکه این میدان، از میادین اصلی شهر می باشد اشاره داشت.
در انتها نیز ایشان هدف از برگزاری«جشنواره تابستانی شهر من، خانه من» را ارتقاء نشاط اجتماعی شهروندان عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: زنده و پویا بودن شهر مستلزم همکاری و حضور همه جانبه شهروندان در امور شهر می باشد که یکی از مهمترین آن تفکیک زباله از مبدأ است.
در ادامه مراسم مجریان برنامه با فراخواندن اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت اداری مالی بر روی استیج به تقدیر و تشکر از کاسب و هنرمند نمونه شهر “آقای محسن شجاع” و ورزشکار خردسال “ستایش توکلی” قهرمان چهارمین دوره مسابقات ثبت رکوردهای ورزشی کمیته مهارتهای فردی و نمایشی استان اصفهان در ماده پلانگ پرداختند.
در ادامه مراسم تجلیل از پاکبان نمونه شهر، با حضورآقای امین اله رهنما معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و هاشم شمس مدیر اجرایی جشنواره به روی استیج با اهدای لوح سپاس و بوسه بر دستان پاکبان نمونه همچون هفته های گذشته با شور و حال مضاعف خود و تشویق ایستاده و بی امان شهروندان فهیم فلاورجان انجام شد.
در انتهای برنامه باز هم مهدی علیزاده خواننده بختیاری با صدای گرم خود و خواندن دو قطعه هنری آواز و تصنیف  بختیاری شهروندان را غرق در سرور و شادمانی نمود که در نوع خود کم نظیر بود.
گروه کودک عمو الیاس آخرین برنامه جشن با اجرای شاد بچه ها را با فرهنگ شهری و شهرنشینی آشنا نمود.
در برگزاری این هفته “جشنواره تابستانی  شهر من، خانه من”  از شهروندانی که آثار هنری خود را در قالب ماکت شهری و کاردستی های محیط زیست پاک شهری،به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده بودند با نظر هیئت داوران امتیازدهی و از سه نفر از آنها تقدیر بعمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.