تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر : 12686

اجرای ۱۵پروژه بزرگ گازرسانی در هفته دولت

اجرای ۱۵پروژه بزرگ گازرسانی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛ اجرای۱۵پروژه بزرگ گازرسانی در هفته دولت ۱۴پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در سطح استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد. به گزارش  دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شرکت گاز استان در هفته دولت، گفت:عملیات

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

اجرای۱۵پروژه بزرگ گازرسانی در هفته دولت

۱۴پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در سطح استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش  دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شرکت گاز استان در هفته دولت، گفت:عملیات اجرایی گازرسانی به ۷ روستای بخش مرکزی فریدونشهر از جمله؛ زرد فهره، سکان، اسلام آباد،مزرعه سیب، مزرعه میر، راچه وکرچان با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان پست امداد شهید کشوری آغاز خواهد شد.

وی، بهره برداری از گازرسانی به شهرهای فرخی و جندق به روش گاز طبیعی فشرده  با هزینه اجرایی ۱۰۸ میلیارد ریال، بهره برداری از ایستگاه CGS200هزار متر مکعبی نصیرآباد در شهرستان مبارکه با هزینه اجرایی ۴۰ میلیارد ریال، افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین  با هزینه اجرایی ۳۲ میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان اداری وپست امداد اداره گاز حسن آباد  بخش جرقویه علیا با هزینه اجرایی ۱۳ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

 مهندس علوی،  از گازرسانی به فاز دو شهرک شهید کشوری خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه ای بیش از ۷میلیارد ریال اجرایی شده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه با گازرسانی به دو شهر واقع در شرق استان بیش از ۲ هزار و ۳۸۰خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد گفت: پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی فریدونشهر نیز  تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: سال گذشته گازرسانی به شهر خور صورت گرفت و در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰ مشترک این شهر از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برای اتمام روند گازرسانی به تمام نقاط استان از هیچ تلاشی غافل نشدیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۹ شهر استان “شهر سبز” شده‌اند، گفت: تا پایان امسال هیچ شهری در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره نخواهد بود.

مهندس علوی، با اعلام اینکه رسالت شرکت گاز استان اصفهان توسعه گازرسانی است، تاکید کرد: در بخش تعالی و کیفیت باید اقدامات زیادی انجام شود، از این رو تا پایان سال جاری ۲۲ خدمت قابل ارایه به مشترکین  عزیز استان را الکترونیکی خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.