تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
کد خبر : 13371

دفاع مقدس یک قطعه از تاریخ ملت است

دفاع مقدس یک قطعه از تاریخ ملت است

دفاع مقدس یک قطعه از تاریخ ملت است به گزارش دنیای اسرار:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع): یک هزار و ۳۸۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مقاومت انجام می‌شود.سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ

Print Friendly, PDF & Email


دفاع مقدس یک قطعه از تاریخ ملت است

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع): یک هزار و ۳۸۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مقاومت انجام می‌شود.
سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ پر افتخار ملت ایران است گفت: در دفاع مقدس همه مردم حضور داشتند و امروز هم باید برای گرامیداشت این هفته خود مردم نقش آفرین باشند.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم در این هفته گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس و معجزات الهی را به نمایش بگزاریم.
فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق (ع) اظهار کرد: برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری سپاه استان برگزار می‌شود و دو گروهان از بسیجیان و تشریفات ناحیه امام صادق (ع) در رژه ۳۱ شهریور استان حضور دارند.
وی افزود: یک هزار و ۳۸۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مقاومت انجام می‌شود که یکی از این ویژه برنامه‌ها برپایی ۲۰ ایستگاه فرهنگی در سطح شهر اصفهان با عنوان «ما پیروزیم» است.
نصر اصفهانی با اشاره به آذین‌بندی شهر در هفته دفاع مقدس گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این هفته آذین‌بندی شهر است که باید فضای شهر تغییر پیدا کند و مردم شهید پرور اصفهان انتظار دارند در این ایام شاهد تغییر اساسی در چهره شهر باشند.
سرهنگ محمد نصر اصفهانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری پرسش و پاسخ در حوزه دفاع مقدس با حضور راویان دفاع مقدس، برگزاری ۲۰ یادواره شهدا در سطح محله‌ها و فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس قسمتی از برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس است.
وی افزود:در این ایام شش پایگاه مقاومت افتتاح می‌شود و زنگ مقاومت در روز یکم مهمر ماه در مدارس اصفهان نواخته خواهد شد و همچنین شش غرفه از نمایشگاه دفاع مقدس استان مختص به ناحیه امام صادق(ع) است.
نصر اصفهانی به دیگر برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته دیدار بسیجیان از آسایشگاه جانبازان، غبارروبی و عطر افشانی از مزار مطهر شهدا است.
وی در ادامه افزود: ۳۶ رده در گلستان شهدا اصفهان برای اجرای غبارروبی و عطر افشانی و فعالیت‌های فرهنگی حضور دارند و نمایشگاه‌های اقتصادی مقاومتی، برپایی سه ایستگاه مسابقات بومی محلی در سه نقطه شهر را معاونت ورزش بسیج مسابقات بومی را اجرا می.کند.
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج امام صادق (ع) اضافه کرد: برپایی میز خدمت یکی از برنامه‎های ناحیه امام صادق(ع) است که در این طرح سعی شده است که فاصله بین مردم و مسئولان در هفته دفاع مقدس کاهش پیدا کند و همچنین بازدید از ۳۰۰ خانواده شهدا در یک و یا دو روز و ۱۰۰ حلقه صالحین در نماز جمعه حضور پیدا می‌کند.
وی افزود: شش پایگاه جدید بسیج در این هفته افتتاح و همایش پیشکسوتان جهادت و شهادت نیز برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج امام صادق (ع) با اشاره به حذف نام شهدا از برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها گفت: شهدای دفاع مقدس سند افتخار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما اکنون امن‌ترین کشور جهان را به لطف جانفشانی شهدا داریم و این گونه رفتارها توجیه پذیر نیست.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.