تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 13660

حضور بانوان در عرصه‌های قرآنی بسترساز تربیت دینی نسل‌های آینده می‌شود

حضور بانوان در عرصه‌های قرآنی بسترساز تربیت دینی نسل‌های آینده می‌شود

حضور بانوان در عرصه‌های قرآنی بسترساز تربیت دینی نسل‌های آینده می‌شود مدیر واحد خواهران جامعه القرآن زرین‌شهر: خردسالان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم داشته‌اند. به گزارش دنیای اسرار:مدیر واحد خواهران جامعه القرآن زرین‌شهر در خصوص چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کزیم با بیان اینکه نوجوانان استقبال خوبی

Print Friendly, PDF & Email


حضور بانوان در عرصه‌های قرآنی بسترساز تربیت دینی نسل‌های آینده می‌شود

مدیر واحد خواهران جامعه القرآن زرین‌شهر: خردسالان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از حضور در مسابقات سراسری قرآن کریم داشته‌اند.

به گزارش دنیای اسرار:مدیر واحد خواهران جامعه القرآن زرین‌شهر در خصوص چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کزیم با بیان اینکه نوجوانان استقبال خوبی از حضور در محل مسابقات قرآن کریم به منظور آشنایی با فضای این مسابقات داشته‌اند، گفت: حضور زنان در فعالیت‌های قرآنی بستر ساز تربیت نسل‌های آینده و مردان آینده کشور با فرهنگ دینی و قرآنی می‌شود.
صفیه حیدری مدیر واحد خواهران و خردسالان شهرستان زرین شهر گفت: هدف از این بازدید این بوده است که کودکان و نوجوانان ما و اعضای جامعه القرآن شهرستان لنجان در فضای مسابقات قرار بگیرند و امکان بررسی سطح مسابقات برای آماده سازی خود جهت شرکت در دوره‌های آینده را داشته باشند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از مدیریت اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و شهرستان لنجان بابت فراهم آوردن شرایط حضور مؤسسات قرآنی و اعلام و ابلاغ جهت حضور مؤسسات در مسابقات باید تشکر کنم و نزدیک به ۱۵۰ نفر امروز میهمان مسابقات هستیم و این مسأله باعث شور و نشاط اعضای مؤسسات قرآنی شده است.
حیدری حضور در مسابقات را باعث ایجاد شور و نشاط در بین فعالان قرآنی و اعضای مؤسسات قرآنی برشمرد و تصریح کرد: خردسالان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از حضور در مسابقات داشته‌اند و حتی برخی از آنها از خانواده‌ها به جهت حضور در محل مسابقات دعوت کرده‌اند و تلاش می‌کنند از متسابقین این مسابقات به عنوان الگوی خود برای حضور در مسابقات و عرصه‌های دیگر قرآنی استفاده کنند.
مدیر واحد خواهران و خردسالان جامعه القرآن زرین شهر، پیرامون حضور پرنشاط و پر رنگ بانوان در چهل و دومین مسابقات کشوری قرآن کریم، اظهار کرد: حضور پر رنگ خواهران در عرصه‌های قرآنی به ویژه مسابقات کشوری قران کریم باعث خوشحالی و افتخار جامعه زنان و نشان دهنده رشد فرهنگی زنان در جامعه است.
وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی فرمودند از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، حضور زنان در فعالیت‌های قرآنی بستر ساز تربیت نسل‌های آینده و مردان آینده کشور با فرهنگ دینی و قرآنی می‌شود و قطعا افزایش بانوان فعال در عرصه قرآنی تأثیر بسزایی در جامعه ما خواهد داشت.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.