تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 13913

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راهاندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان گفت : امروز تمرکز نیروی انتظامی بر پیشگیری از جرایم است و این نیرو از اولین دستگاه هایی بود که ساختار پلیس پیشگیری را ایجاد کرد. سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه ای که صبح امروز با

Print Friendly, PDF & Email

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راهاندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان گفت : امروز تمرکز نیروی انتظامی بر پیشگیری از جرایم است و این نیرو از اولین دستگاه هایی بود که ساختار پلیس پیشگیری را ایجاد کرد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه ای که صبح امروز با استاندار این استان داشت گفت: نیروی انتظامی به دلیل اینکه ارتباطی وسیع و گسترده با مردم داردنیازهای مردم را در حوزه نظم عمومی، سریع تر تشخیص و در صدد ایجاد راه حل و رفع مشکلات مردمی است .

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پیشتار و پیشران امنیت است و ارتباط مردمی گسترده ای دارد افزود: تمرکز پلیس برپیشگیری از جرم است و اولین دستگاهی که با ایجاد پلیس پیشگیری ،حوزه پیشگری را درنظم عمومی دنبال کرد نیروی انتظامی بود و دیگر دستگاه های امنیت ساز بعد از پلیسبه این موضوع پرداختند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در حوزهفضای مجازی با ایجاد ساختارپلیس فتا از سازمان های پیشتاز بوده ایم و امروز پلیسفتای اصفهان در پیشگیری از آسیب ها و رصد جرم و برخورد با مجرمان مجازی ممتاز است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکهمعاونت اجتماعی پلیس در حوزه اجتماعی تر شدن و مردمی شدن پلیس فعالیت می کند وکارکنان این حوزه با آموزش های لازم زمینه تعامل ۲ سویه و ارتباط مردمی با پلیس رافراهم می کنند بیان داشت: همچنین درآینده ای نزدیک پلیس امنیت اقتصادی در استاناصفهان و چندین استان دیگر کشور راه اندازی می شود که این مورد از تاکیدات مقاممعظم رهبری (مدظله العالی ) نیز است .

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی امنیت لازم برای فعالیت های اقتصادی را از مرزها ، گمرک تا شهرها فراهم می کند و با افرادی که در نظر داشته باشند حوزه اقتصاد را برهم بزنند برخورد می شود.

معصوم بیگی با اشاره به استفاده پلیس از فناوری های جدید در ماموریت ها اظهار داشت: در حوزه ترافیکی ، قبوض کاغذی در حال حذف است ، تمام وضعیت خودروهای متخلف در اختیار افسران نیروی انتظامی قرار دارد ، آزمایشگاه فناوری فارنتیک ، داده ها را تحلیل و در اختیار پلیس قرار می دهد و بخش عمده ای از موضوع ها قبل از حادث شدن تشخیص و اقدامات پیشگیرانه لازم انجام می شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر حرفه ای گرایی پلیس و اینکه در بخش آموزش تمرکز ویژه ای در تخصص گرایی وجود دارد اظهار داشت : شرایط خدمت در نیروی انتظامی به گونه ای است که انسان های دین مدار، امانتدار، با تقوی ،حلال زاده و پاک می توانند فعالیت کنند و کار در نیروی انتظامی در میدان مین تعریف شده است که آموزش در این حوزه ها نیز در حال انجام است .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن تقدیر از استاندار و اعضای شورای تامین استان اصفهان که منسجم وکارآمد در حفظ امنیت تلاش می کنند خاطرنشان کرد:پلیس استان اصفهان طبق آمار ارائه شده از ناجا توانسته در ۶ ماهه ابتدای امسال در زمینه رضایتمندی مردمی شاهد افزایش ۴ درصدی باشد و همچنین رضایتمندی مردمی از پلیس در مقایسه با دیگر دستگاه های امنیت ساز در بالاترین سطح قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.