تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر : 14525

هدف گذاری اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان بر تصمیم گیری و مدیریت داده محور است

هدف گذاری اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان بر تصمیم گیری و مدیریت داده محور است

هدف گذاری اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان بر تصمیم گیری و مدیریت داده محور است برگزاری نمایشگاه کامپیوتر ، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ در نمایشگاه بین المللی اصفهان و حضور پر رنگ راه وشهرسازی استان در این نمایشگاه. به گزارش دنیای اسرار، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل و رئیس کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی اداره کل

Print Friendly, PDF & Email

هدف گذاری اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان بر تصمیم گیری و مدیریت داده محور است

برگزاری نمایشگاه کامپیوتر ، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ در نمایشگاه بین المللی اصفهان و حضور پر رنگ راه وشهرسازی استان در این نمایشگاه.

به گزارش دنیای اسرار، حمیدرضا امیرخانی مدیرکل و رئیس کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی اتوکام (کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ) در نمایشگاه های بین المللی اصفهان بازدید کرد.

امیرخانی ضمن حضور درغرفه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در پاویون دولت الکترونیک پس از بازدید از آخرین دستاوردهای خدمات الکترونیک اداره کل در سه دسته G4G (دولت به دولت) G4B (دولت به پیمانکاران) و G4C (دولت به شهروندان) افزود در سازمان های امروزی تصمیم گیری مبتنی بر داده یا همان مدیریت داده محور است.

وی سامانه جامع آمار واطلاعات مدیریتی (داشبورد مدیریتی) که مراحل طراحی آن به پایان رسیده وبزودی مورداستفاده قرار می گیرد را به عنوان سامانه ای که در نوع خود در سطح وزارت راه وشهرسازی و چه در سطح دستگاه های اجرایی استان اصفهان کم نظیر است خواند و هدف ازپیاده سازی این سامانه را مدیریت داده محور و رسیدن به آمار، گزارش های تحلیلی برخط بهره مندی از اطلاعات سامانه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوانکرد.

گفتنی است غرفه دولت الکترونیک اداره کل راه و شهرسازی در نمایشگاه بین المللی اتوکام ۲۰۱۹ با ارائه خدمات متنوع مبتنی بر فناوری اطلاعات مورد استقبال و بازدید استاندار اصفهان، مدیران ارشداستانی، نمایندگان مجلس و جمعی از معاونین و روسای ادارات و کارشناسان اداره کلراه شهرسازی استان اصفهان قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.