تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 14611

روابط عمومی ها و خبرنگاران خط مقدم جنگ رسانه ای

روابط عمومی ها و خبرنگاران خط مقدم جنگ رسانه ای

روابط عمومی ها و خبرنگاران خط مقدم جنگ رسانه ای بهرام جعفر پور از ذوب آهن اصفهان عنوان کارشناس برتر روابط عمومی را کسب کرد به گزارش دنیای اسرار:پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها در چهاردهم آبان ماه جاری در محل سالن همایش های تلاش تهران برگزار شد.در این سمپوزیوم که با حضور

Print Friendly, PDF & Email

روابط عمومی ها و خبرنگاران خط مقدم جنگ رسانه ای

بهرام جعفر پور از ذوب آهن اصفهان عنوان کارشناس برتر روابط عمومی را کسب کرد


به گزارش دنیای اسرار:پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها در چهاردهم آبان ماه جاری در محل سالن همایش های تلاش تهران برگزار شد.در این سمپوزیوم که با حضور دست اندرکاران روابط عمومی های کشور و توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد چند تن از همکاران روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز حضور داشتند . در این سمپوزیوم و دو کارگاه آموزشی همراه آن که ۱۳ آبان ماه برگزار شد سعی شده بود تا روابط عمومی ها برای جنگ رسانه ای و پدافند غیر عامل توانمندتر شده و با مسوو لیت خود در ابعاد و زوایای مختلف در این عرصه های آشنایی بیشتری پیدا کنند.          
در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها در تهران ،  ۸ مقاله علمی پژوهشی در دو نشست جداگانه با عناوین جنگ رسانه ای، مبانی و نظریه ها و مسوولیت روابط عمومی ها در جنگ رسانه ای توسط اساتید ایرانی وخارجی ارائه شد. در این سمپوزیم دکتر محمد سلطانی از پیشکسوتان ارتباطات واستاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در سخنرانی خود با عنوان ارتباطات، تبلیغات و بازی های روانی به ایجاد تله های مختلف توسط برخی رسانه برای افشاگری و کشاندن مسوولان برای ارائه توضیحات بیشتر اشاره کرد.

وی گفت : بعضی رسانه ها نیز دست به ایجاد و انتشار اخبار جعلی می زنند و در مقابله با این مسائل است که نقش روابط عمومی ها معین می شود. در این زمینه باید حرفه ای عمل کرد، اخبار ارسالی را به موقع و کامل اطلاع رسانی کرد و هیچ جای خالی برای مانور دیگران و شایعه سازان قرار نداد. روابط عمومی ها باید تمام وقایع و اخبار را رصد کرده و پاسخگوی سوالات پیش آمده باشند و سعی نداشته باشند که از بحران ها خارج شده و از دور نظاره گر باشند. وی افزود : باید ضمن رفع ضعف خبری خود در موارد لازم نیز از عذر خواهی استقبال کنیم.

در این سمپوزیوم دکتر هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها نیز در سخنانی به نقش روابط عمومی ها در جنگ رسانه ای اشاره کرد و یادآور شد : در این زمینه باید از تمام ظرفیت ها ی روابط عمومی ها استفاده کرد.هم اکنون کشور ما در تحریم و جنگ رسانه ای قرار دارد و روابط عمومی ها وظایف سنگینی در این زمینه بر عهده دارند که باید به نحو احسن وظیفه خود را انجام داده و لازم است مدیران هم که روابط عمومی ها را تقویت و حمایت کنند.

در پانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی تهران سازمان ها، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی کشور معرفی و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند. به همین منظور بهرام جعفر پور از کارکنان روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به عنوان کارشناس برتر معرفی و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.