تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 15499

دستگیری عامل تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی در “گلپایگان”

دستگیری عامل تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی در “گلپایگان”

دستگیری عامل تحریک مردم بهتجمعات غیر قانونی در “گلپایگان” فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که با راه اندازی یک کانال تلگرامی،اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی می کرد خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “علی سبحانی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری عامل تحریک مردم بهتجمعات غیر قانونی در “گلپایگان”

فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که با راه اندازی یک کانال تلگرامی،اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی می کرد خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “علی سبحانی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت بالای خود بر روی فضای مجازی متوجه شدند فردی با بهره گیری از بستر شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام اقدام به برهم زدن امنیت روانی، تشویش اذهان عمومی و دعوت مردم به تجمعات غیر قانونی می کند.

وی افزود: تحقیقات کارشناسان پلیس فتابرای شناسایی این فرد آغاز و سرانجام با اقدامات فنی و اطلاعاتی ویژه و هماهنگی بامقام قضائی وی در مخفیگاهش دستگیرشد

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: متهم پس ازدستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به بزه انتسابی خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه اقدامی در جهت نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم در فضای مجازی با مجازات سنگین از سوی دستگاه قضائی همراه خواهد بود گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.