تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 15550

تشکیل جلسه هیئت امناء ستاددیه اصفهان/آزادی ۵۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در طی ۹ ماهه گذشته از زندان های استان

تشکیل جلسه هیئت امناء ستاددیه اصفهان/آزادی ۵۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در طی ۹ ماهه گذشته از زندان های استان

تشکیل جلسه هیئت امناء ستاددیه اصفهان/آزادی ۵۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در طی ۹ ماهه گذشته از زندان های استان به گزارش دنیای اسرار،جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان به ریاست دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد. در این جلسه که اعضاء هیئت امناء نیزحضور داشتند،گرجی زاده مدیرکل زندان های استان ومدیرعامل ستاد دیه

Print Friendly, PDF & Email

تشکیل جلسه هیئت امناء ستاددیه اصفهان/آزادی ۵۳۱ زندانی جرائم غیرعمد در طی ۹ ماهه گذشته از زندان های استان

به گزارش دنیای اسرار،جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان به ریاست دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

در این جلسه که اعضاء هیئت امناء نیزحضور داشتند،گرجی زاده مدیرکل زندان های استان ومدیرعامل ستاد دیه به ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام گرفته در راستای آزادی زندانیان پرداخت.

وی اظهارکرد: در طی ۹ ماهه گذشته و در سال جاری تعداد ۵۳۱ زندانی جرائم غیر عمد استان با کل بدهی ۸۳۴۸۳۲۶۱۸۴۵۰ ریال از زندان های استان آزادو به آغوش خانواده و جامعه بازگشته اند.

گرجی زاده افزود: از کل بدهی یاد شده مبلغ ۴۷۴۹۸۹۷۸۶۳۰۵ ریال گذشت شاکی-۱۲۱۰۰۴۴۶۰۶۱۰ ریال پرداختی توسط ستاددیه ومبلغ ۱۸۶۷۵۵۹۲۴۶۷۲ ریال نیز از سایر منابع پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاددیه اصفهان در ادامه ضمن قدردانی از کمک و مشارکت خیرین گفت: برای اولین بار ستادمردمی دیه استان دارای مکان و فضای ثابت ومجزا گردیده که با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر در واگذاری زمین و کمک خیرین و ستاددیه مرکز ،مجموعه ساختمان اداری در سفر ریاست قوه قضاییه در مساحت ۷۵۰ متر مربع در ۴ طبقه با هزینه ای بالغ بر ۱۳۵۰۰۰۰۰ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

در این ادامه این جلسه نیز پس از بررسی و موافقت ومخالفت اعضاء با پرداخت وام به تعدادی از مددجویان جرائم غیر عمد دیگر استان-دکتر حبیبی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاددیه استان از حضور و مشارکت خیرین در زمینه های مختلف قدردانی کرد.

وی کمک ها و مشارکت های خیرین بصورت نقدی و غیر نقدی را برگ زرینی در کارنامه آخرتی افراد بیان کرد و اظهارامیدواری نموددر آینده نیز این تعامل ومشارکت ها ادامه یابد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.