تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر : 15562

روابط‌عمومی‌ها یکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها هستند

روابط‌عمومی‌ها یکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها هستند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان؛ روابط‌عمومی‌ هایکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها هستند به گزارش دنیای اسرار:اولین روز از دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ۴ دیماه در تالار حافظ سازمان همیاری شهرداری های اصفهان و با حضور مسئولین استان، اساتید و فعالین حوزه روابط عمومی برگزار شد‌.در حاشیه برگزاری این کنفرانس دکتر مهدی

Print Friendly, PDF & Email

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان؛


روابط‌عمومی‌ هایکی از مهمترین ارکان سازمان‌ها هستند

به گزارش دنیای اسرار:اولین روز از دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ۴ دیماه در تالار حافظ سازمان همیاری شهرداری های اصفهان و با حضور مسئولین استان، اساتید و فعالین حوزه روابط عمومی برگزار شد‌.
در حاشیه برگزاری این کنفرانس دکتر مهدی قیصری رییس دانشگاه جامع علمی- کاربردی اصفهان  درگفتگوباخبرنگاردنیای اسراربا اشاره به رویکردهای این دوره از کنفرانس گفت: برگزاری این قبیل رویدادها و کنفرانس‌ها با اهداف والا بسیار قابل توجه و تحسین بوده و با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها یکی از مهمترین ارکان سازمان هستند، باید به‌روز و با مهارت‌های بالا باشند تا بتوانند مسئولیت‌های خود را بخوبی اجرا کنند.
قیصری اظهار داشت: شاید مدیران ارشد نیز آگاهی لازم و کافی را از نقش و تاثیر روابط عمومی در سازمان خود نداشته باشند و شرکت در این کنفرانسها می‌تواند به شناخت انها از روابط‌عمومی به عنوان سرمایه‌های سازمان کمک کند.
وی در ادامه گفت: حضور روابط‌عمومی‌ها در این کنفرانس‌ها به انها کمک خواهد کرد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که درونشان نهفته بوده و تا کنون آشکار نشده را تقویت کرده و خود را توانمند سازند.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان با اشاره به اینکه پس از حذف مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یک اصفهان هم‌اکنون تنها در سه مرکز آران و بیدگل، نجف‌آباد و هرند رشته روابط عمومی تدریس می‌شود، تصریح نمود: با توجه به اینکه در مراکز علمی کاربردی رشته‌های ماموریت گرا را داریم و دانشگاه علاقمند به برگزاری رشته‌های روابط عمومی بصورت تخصصی هستند انتظار ما اینست که دوره‌های پودمانی با رویکردهای مختلف، بین سطوح تحصیلی برگزار کنیم تا بتوانیم در هر سازمان و وزارتی روابط عمومی تخصصی مربوط به همان سازمان یا وزارت را تربیت کنیم.
وی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در دوره‌های مهارتی روابط عمومی پیشرو و پیشکسوت بوده است لذا با تاکید بر اینکه نیروهایی با مهارت‌های بالاتر فارغ‌التحصیل شوند باید تا حدودی این سبک و روند را تغییر دهیم تا بحث‌هایی که مثلا امروز در این کنفرانس اموزش داده شد در دوره‌های مختلف دیده شود.
وی ادامه داد: ما تلاش میکنیم برای شروع ترم جدید و به شرط بستر سازی مناسب در مراکز علمی کاربردی شهر اصفهان این دوره ‌ها برگزار و رشته روابط عمومی به عناوین رشته‌های این مراکز اضافه شود.
مهدی قیصری در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند روابط عمومی ها گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان نقش رسانه‌ها پررنگ بوده و در بازتاب نقاط ضعف و قوت ما و بیان واقعیات و مطالب بسیار خوب عمل کرده‌ و نقش موثری داشته‌اند و انتظار ما اینست که گاهی نقد سازنده رسانه‌ها از عملکرد ما به روند کاری دانشگاه کمک کند که تا کنون نیز رسانه‌ها در این مورد هم خوب عمل کرده‌اند.

خبرنگار:نفیسه آقا جان

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.