تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 15710

زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهرمنتشرشد

زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهرمنتشرشد

زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهرمنتشرشد کتاب پهلوانان طریقت عشق (زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهر) به قلم زینب فخاری منتشر شد. به گزارش دنیای اسرار:کتاب پهلوانان طریقت عشق در نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به قلم زینب فخاری منتشر شد و با توجه به ارادت نویسنده به حضرت علی

Print Friendly, PDF & Email

زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهرمنتشرشد

کتاب پهلوانان طریقت عشق (زندگی نامه شهدای ورزشکار خمینی شهر) به قلم زینب فخاری منتشر شد.

به گزارش دنیای اسرار:کتاب پهلوانان طریقت عشق در نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به قلم زینب فخاری منتشر شد و با توجه به ارادت نویسنده به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) این اثر به هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضاع تقدیم شده است.
این کتاب در قطع وزیری و تیراژ ۱۰۰۰ جلد با داشتن ۴۴۸ صفحه شامل: زندگی نامه، خاطرات و وصیتنامه شصت و دو شهید ورزشکار خمینی شهر می باشد که به همت بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان و کنگره شهدای خمینی شهر توسط نشر ستارگان درخشان منتشر شد.
نویسنده کتاب در مصاحبه با خبرنگار دنیای اسرار گفت: تالیف جلد اول کتاب پهلوانان طریقت عشق با استفاده از ۷۰۲ مصاحبه شفاهی و اسناد مکتوب شهدا همچون: شناسنامه، برگه اعزام به ماموریت، گواهی شهادت، دست نوشته، احکام ورزشی، وصیتنامه و کتب منتشر شده توسط کنگره شهدای خمینی شهر انجام شده است.
فخاری ضمن تشکر از مسئولین کنگره شهدا، خیرین ورزش یار، بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان بیان کرد: مقدمات تالیف این اثر از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و پس از ماهها تلاش بی وقفه کار تالیف در ابتدای مهر ماه ۱۳۹۸ به پایان رسید.
لازم به ذکر است زینب فخاری خادمیارآستانقدسرضوی تالیف کتاب های شهدای محله باولگان و شهدای محله کوشکباج_ورنوسفادران را در رزومه خود دارد که این دو عنوان در دست ویراستاری می باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.