تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
کد خبر : 15984

سقوط بوئینگ ۷۳۷ مسافری اوکراینی بین پرند و شهریار

سقوط بوئینگ ۷۳۷ مسافری اوکراینی بین پرند و شهریار

سقوط بوئینگ ۷۳۷ مسافری اوکراینی بین پرند و شهریار صبح امروز یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره)، بین پرند و شهریار در استان تهران، سقوط کرد و سرنشینان آن جان باختند. به گزارش  دنیای اسراربه نقل از فارس، دقایقی پیش یک فروند

Print Friendly, PDF & Email

سقوط بوئینگ ۷۳۷ مسافری اوکراینی بین پرند و شهریار

صبح امروز یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره)، بین پرند و شهریار در استان تهران، سقوط کرد و سرنشینان آن جان باختند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل از فارس، دقایقی پیش یک فروند هواپیمای بوئینگ اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره) در حوالی پرند و شهریار در استان تهران، سقوط کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)‌ ضمن تأیید این خبر، در این‌باره به فارس گفت: این هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز می‌کرد که بین پرند و شهریار دچار سانحه شد و سقوط کرد.

بنابراین گزارش پیش بینی می‌شود به علت سابقه زیاد بروز نقص فنی در هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷، این حادثه نیز به علت ‌نقص فنی رخ داده است.

‌این هواپیما به همراه کرو (خدمه پروازی) ۱۸۰ نفر سرنشین‌ داشته است که طبق بررسی‌های اولیه همه مسافران و کرو این پرواز جان باخته‌اند.‌

بنابراین گزارش هواپیمای مذکور بوئینگ ۸-۷۳۷ متعلق به ایرلاین اوکراینی(UIA) با ریجستر UR-PSR بوده است.

۰۷:۰۶: اعزام تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی‌ به سایت سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی، از اعزام تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای مسافری اوکراینی حوالی شهریار در استان تهران خبر داد.

۰۷:۳۰: عکس‌های اولیه محل سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی

بررسی‌های اولیه حاکی از جان باختن همه سرنشینان بوئینگ ۷۳۷ تهران-کیف شرکت هواپیمایی اوکراینی دارد.

۰۸:۰۴: کمپانی بوئینگ‌: در حال بررسی مدارک و شواهد درباره علت وقوع این سانحه هستیم

بنابراین گزارش بوئینگ ۷۳۷ یک بار دیگر به علت بروز مشکل در طراحی و نقص فنی، حادثه داد و اینبار مسافران پرواز تهران-کیف شرکت هواپیمایی اوکراینی، قربانی مشکلات طراحی در شرکت هواپیمایی بوئینگ شدند.

امروز شرکت بوئینگ پس از وقوع‌ سانحه هواپیمای اوکراینی، در توئیت خود اعلام کرد: در حال بررسی مدارک و شواهد درباره علت وقوع این سانحه هستیم.

۰۸:۳۹: جزئیات تماس خلبان بوئینگ ۷۳۷‌ اوکراینی با برج مهرآباد تا پیش از سقوط‌

رئیس کمیسیون بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی گفت: خلبان بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی تا پیش از سقوط، اعلام وضعیت اضطراری نداشت.

‌حسن رضایی‌فر ‌در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس‌ درباره ارتباط خلبان با برج مراقبت اظهار داشت:  این پرواز از اپروچ فرودگاه امام خمینی (ره) خارج شده بود و وارد اپروچ مهرآباد شده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خلبانی ارتباطی با برج مراقبت داشته و اعلام وضعیت اضطراری کرده است؟ بیان کرد: خلبان هیچ تماسی با اپروچ مهرآباد نداشته است.

رئیس کمیسیون بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی یادآور شد: همچنین خلبان این بوئینگ ۷۳۷ اعلام وضعیت اضطراری تا پیش از سقوط نداشته است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.