تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 16154

اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می شود/ وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می شود/ وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

مدیرعامل صدر تامین: اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می شود/ وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: اولین شتابدهنده بخش معدن با همکاری و مشارکت شرکتهای دانش بنیان تا پایان سال راه اندازی می شود.  به گزارش  دنیای اسرار:غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نهضت بومی سازی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل صدر تامین:

اولین شتاب دهنده معدن راه اندازی می شود/ وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: اولین شتابدهنده بخش معدن با همکاری و مشارکت شرکتهای دانش بنیان تا پایان سال راه اندازی می شود. 

به گزارش  دنیای اسرار:غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین نهضت بومی سازی قطعات را یکی از اولویت های کلیدی در تاصیکو برشمرد و گفت: بومی سازی قطعات در دستور کار همکاران ما در شرکت های تابعه قرار گرفته است و تا به امروز اقدامات قابل قبولی را در زمینه بومی سازی شاهد بوده ایم.

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت های برخی از شرکتهای تابعه سیاست پیاده سازی ایده های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه باصنعت در برنامه کاری شرکتها قرار گرفته است و خوشبختانه گزارشات قابل قبولی درراستای همکاری دانشگاه و صنعت دریافت کرده ایم که در روز افتتاحیه شتابدهنده اعلام و رونمایی خواهیم کرد. 

به گفته وی؛ هم اکنون شرکت های تابعه با تکیه به دانش جوانان ایرانی مانع از خروج ارز از کشور شده اند و براساس اعلام صاحبنظران و متخصصان قطعات بومی سازی شده کیفیتی مشابه قطعات وارداتی دارند. 

بنا به گفته وی، پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیات مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم به راه اندازی شتابدهنده بخش معدن با مشارکت شرکت های دانش بنیان گرفته شد و اولین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی می شود. 

وی در خصوص عملکرد ۹ ماه شرکت های تابعه تاصیکو نیز اظهارداشت: بررسی عملکرد شرکت های تابعه به پایان رسیده است و گزارش آن طی روز های آینده از سوی روابط عمومی صدرتامین به رسانه ها اعلام خواهد شد. 

وی در خصوص آخرین وضعیت سهام تاصیکو نیز اعلام کرد: سود هر سهم در پایان سال ۲ برابر خواهد بود و ما به وعده ای که سهامداران داده بوده ایم عمل کرده و خواهیم کرد. تمامی مدیران تاصیکو براساس برنامه اقدامات را در دستور کار خود قرار داده اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم خود نگهداری کنند.



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.