تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 16457

آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی فرماندهی انتظامی استان/ ۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود

آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی فرماندهی انتظامی استان/ ۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود

آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی فرماندهی انتظامی استان/۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود با حضورشهردار اصفهان، رییس شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی ازکارکنان نیروی انتظامی و معاونین و مدیران شهرداری، کلنگ آغاز عملیات اجرایی مجتمعفرهنگی رفاهی فرماندهی انتظامی استان واقع در منطقه ۱۰ شهرداری به

Print Friendly, PDF & Email

آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی فرماندهی انتظامی استان/۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی به فضاهای فرهنگی اصفهان افزوده می شود

با حضورشهردار اصفهان، رییس شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان و جمعی ازکارکنان نیروی انتظامی و معاونین و مدیران شهرداری، کلنگ آغاز عملیات اجرایی مجتمعفرهنگی رفاهی فرماندهی انتظامی استان واقع در منطقه ۱۰ شهرداری به زمین زده شد تا۱۲ هزار مترمربع فضای تفریحی – فرهنگی دیگر بهشهر اصفهان افزوده شود.

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در آیین کلنگ زنی این مجموعه، اظهار کرد: ساخت چنین مجموعه بزرگی برای خدمات رسانی هر چه بهتر به خانواده نیروی انتظامی است و قرار است در چنین مکانی مجموعه فرهنگی ۱۲ هزار مترمربعی برای رفاه عمومی شهروندان به ویژه اعضای نیروی انتظامی که حافظ امنیت مردم و شهروندان هستند، احداث شود.

وی با بیان اینکه با کمک مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همه زمینه ها برای همکاری به منظور ساخت این مجموعه فراهم می شود؛ تصریح کرد: این پروژه علاوه بر اینکه می تواند یک پروژه محرک توسعه محسوب شود باعث افزایش زیبایی های شهر و توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی نیز می شود تا هم مردم منطقه و هم اعضای محترم نیروی انتظامی که استحقاق چنین امکاناتی دارند از این امکانات بهره کافی را ببرند.

شهردار اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی رکن اصلی استقرار نظم و امنیت بوده و کسانی هستند که می توانند زمینه آسایش و آرامش را برای مردم فراهم کنند، نیروی انتظامی باید پیش از این ها به این امکانات دسترسی پیدا می کرد، سردار معصوم بیگی، فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، برای فراهم شدن زمینه ساخت این مجموعه جلسات مختلفی را با شهرداری برگزار کرده تا امروز به این مرحله برسیم. 

وی با بیان اینکه اتفاقی که در این مکان قرار است رخ دهد اتفاقی بسیار مبارک است، اضافه کرد: خانواده های محترم نیروی انتظامی قرار است در اینجا مانند سایر دستگاه ها امکاناتی را در اختیار داشته باشند و شهرداری به خوبی این مسئله را درک کرده و با تعامل به نحو شایسته شرایط را برای ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی فراهم کرده است.

نوروزی با بیان اینکه اصفهان به شدت به چنین مجموعه ها و سالن هایی نیاز دارد، تاکید کرد: درست است که مالکیت این مجموعه در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد و این نیرو بر بهره برداری از این مجموعه مقدم است اما اطمینان دارم که این مجموعه در اختیار همه شهروندان قرار می گیرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: امیدواریم با همت والای شورای شهر، شهرداری و فرماندهی نیروی انتظامی شاهد بهره برداری در موعد مقرر از این پروژه باشیم.

نظر مثبت و مساعدت شهردار اصفهان در آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ موثر بود

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در ادامه این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: امروز یکی از نیازهای ضروری پلیس کلنگ زنی می شود؛ ضرورتی که باید سال های گذشته به آن پاسخ داده می شد امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود، ‌امروز در برخی کشورها اگر ماموریتی را پلیس انجام می دهد با حضور در کارگاه هایی ریکاوری می شود و پس از آن ادامه ماموریت می دهد.  

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در حوزه راهنمایی رانندگی و پلیس راه تعریف می شود که این ماموریت ها دارای مصائبی است و نیاز دارد تا ماموران در آن کارگاه ها به روز شده صدمه و آسیب های روحی ناشی از انجام ماموریت مرتفع شود، به طور مثال امروز اتوبوسی به دلیل عدم رعایت مقررات و خواب آلودگی راننده در خروجی شهر اصفهان به سمت شیراز واژگون شد که نخستین نیرویی که بر سر سانحه حاضر شد نیروی انتظامی بود، همکاران من در این حادثه با صحنه های دلخراشی مواجه شدند؛ به دلیل مواجه پلیس با چنین صحنه هایی نیاز است که مجموعه های فرهنگی رفاهی و ورزشی در اختیار این نیرو قرار بگیرد تا آلام روحی ناشی از این حوادث مرتفع شود.

وی ادامه داد: ازروزی که توفیق خدمتگذاری به مردم شریف انقلابی، شهید پرور، متدین و با فرهنگ استان اصفهان نصیب من شد برایم تعجب آور بود که چرا پلیس این استان از چنین امکاناتی محروم است، با وجود تنگناهای اقتصادی کشور تلاشی جهادی شروع شد تا این موضوع به نتیجه برسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نخستین مانع در اجرای این پروژه نبود زمین مناسب بود، افزود: در اختیار گرفتن چنین زمینی که حدود ۵ هکتار در شهر اصفهان واقع شده باشد و از دسترسی های لازم برخوردار باشد کار بسیار سختی بود که در نگاه اول دست نایافتنی بود اما با وجود انگیزه جهادی و همراهی و پیگیری های مکرر و نظر مثبت سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور این امر میسر شد.

وی اضافه کرد: تلاش پلیس و نگاه مثبت، ‌سازنده و مسئولانه مجموعه شهرداری و مدیریت شهری به ویژه شهردار اصفهان و با توافقات و تفاهم های صورت گرفته امروز شاهد کلنگ زنی این مجموعه بسیار مهم، تاثیر گذار و از ضروریات پلیس هستیم که کاری ارزشمند و ماندگار است. 

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه زمانبندی پروژه مشخص بوده و بخش قابل توجهی از منابع مالی آن فراهم است،گفت: کلنگ بسیاری از پروژه ها در کشور زده می شود اما منابع آن فراهم نیست در حالیکه بخش قابل توجهی از منابع مالی این پروژه مشخص بوده و تهیه مابقی آن نیز روشن است که از کجا باید تامین شود بنابراین اجرای این پروژه هیچ مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: همه استانداردها و حتی بیش از آن در طراحی این پروژه رعایت شده و امیدواریم در اجرای آن نیز این استانداردها لحاظ شود. امیدوارم در آینده نه چندان دور فاز اول این پروژه به بهره برداری رسیده و کار برای اجرای فاز دوم آن آغاز شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: اگر نظر مثبت شهردار، مدیر منطقه ۱۰، معاونین وی و شورای شهر اصفهان نبود امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه نبودیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.