تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
کد خبر : 16661

احداث ایستگاه ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS چمران و خط کابلی ۶۳ کیلوولت چمران _ لاله

احداث ایستگاه ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS چمران و خط کابلی ۶۳ کیلوولت چمران _ لاله

احداث ایستگاه ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS چمران و خط کابلی ۶۳ کیلوولت چمران _ لاله به گزارش دنیای اسرار:استاندار اصفهان: صنعت برق در استان اصفهان به عنوان یک صنعت مهم و پیشتاز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. عباس رضایی در آیین بهره برداری از اولین پست ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS به همراه کابل ۶۳ کیلوولت پست شهید

Print Friendly, PDF & Email

احداث ایستگاه ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS چمران و خط کابلی ۶۳ کیلوولت چمران _ لاله

به گزارش دنیای اسرار:استاندار اصفهان: صنعت برق در استان اصفهان به عنوان یک صنعت مهم و پیشتاز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

عباس رضایی در آیین بهره برداری از اولین پست ۲۰/۶۳ کیلوولت GIS به همراه کابل ۶۳ کیلوولت پست شهید چمران، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: باعث افتخار است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز شاهد به ثمر رسیدن طرح‌های بزرگ و زیربنایی در سطح استان و کشور هستیم.
وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق استان افزود: کارکنان زحمتکش صنعت برق استان به عنوان روشن کننده خانه‌های مردم شایسته تقدیر هستند.
به گفته استاندار اصفهان صنعت برق یک صنعت مهم و پیشتاز است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

افتتاح همزمان ۱۱ پروژه زیربنایی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان

در ادامه مدیر عامل برق منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن چندین پروژه مهم و زیربنایی برق منطقه‌ای اصفهان، با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هستیم.
وی با اشاره به برخی از اهداف، نقش و اهمیت این پروژه‌ها افزود: این پروژه‌ها در جهت افزایش پایداری شبکه، برطرف شدن ضعف ولتاژ تامین دیماند برق مصرفی مشترکین منطقه و متقاضیان جدید و همچنین فراهم نمودن امکان مانور بار مشترکین و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته به بهره‌برداری رسیده است.
رسول موسی‌رضایی گفت: پست ۲۰/۶۳ کیلوولت شهید چمران با توان نامی ۸۰ مگاولت آمپر با بهره‌گیری از تکنولوژی GIS در ناحیه شمال شهر اصفهان امروز در حال بهره‌برداری است.
وی با اشاره به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا گفت: استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا یعنی سیستم GIS باعث شده است که این پست با ۶ فیدر ۶۳ کیلوولت و ۱۶ فیدر ۲۰ کیلوولت با حداقل مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در خیابان کاوه جوابگوی تامین انرژی قطار شهری، مشترکین منطقه و پایداری شبکه ۶۳ کیلو ولت باشد.
به گفته مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان با توجه به قرار گرفتن پست مذکور در منطقه مسکونی، این پست در دو طبقه و با حفظ اصول مبلمان شهری طراحی و در حال بهره‌برداری است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.