تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر : 16673

امروزرسانه ها یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت هستند

امروزرسانه ها  یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت هستند

رضا صفری: امروزرسانه ها یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت هستند رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: امروز رسانه ها نقش مهمی بر عهده دارند زیرا در مؤلفه‌های قدرت مدیریت افکارعمومی یکی از ابزارهای موثر قدرت هستند. به گزارش دنیای اسرار، رضا صفری در گردهمایی سرباز وحدت در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: سردار سلیمانی

Print Friendly, PDF & Email

رضا صفری:

امروزرسانه ها یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: امروز رسانه ها نقش مهمی بر عهده دارند زیرا در مؤلفه‌های قدرت مدیریت افکارعمومی یکی از ابزارهای موثر قدرت هستند.

به گزارش دنیای اسرار، رضا صفری در گردهمایی سرباز وحدت در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: سردار سلیمانی دارای نقش مؤثر و یک انسان دغدغه‌مند و درحال مبارزه و تلاش بود ونسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت نبود.

 وی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی برای ایده و آرمان خود مبارزه و جهاد شبانه روزی کرد به همین جهت هر رسانه و خبرنگار نیز وظیفه دارد در حوزه رسانه خود یک قاسم سلیمانی باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به نقش رسانه ها گفت: رسانه ها در عصر حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که مدیریت افکار عمومی یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت است و رسانه یک قدرت محسوب می‌شود.

رضا صفری ادامه داد: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تأکید شده است که رسانه‌ها باید حصر رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان را بشکنند، همان گونه که شهید حاج قاسم سلیمانی توانست حصر نظامی دشمن را بشکند.

وی بیان داشت: امروز وظیفه رسانه ها نیز شکست این حصر تبلیغاتی است که بر علیه ما حادث شده است که اگر در انجام این کار کوتاهی کنیم تنها به یک یاد بود و بزرگداشت از شهید سردار سلیمانی بسنده کرده ایم و راه این شهید والامقام را در عمل ادامه نداده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان با بیان اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب هستند، گفت: دفاع از کیان عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی موضوعی است که امروز اصحاب رسانه برعهده دارند و باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم این مسیر را ادامه دهیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.