تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر : 16679

گرامیداشت چهل و یکمین بهار آزادی با یاد «حاج قاسم» در میدان امام

گرامیداشت چهل و یکمین بهار آزادی با یاد «حاج قاسم» در میدان امام

گرامیداشت چهل و یکمین بهار آزادی با یاد «حاج قاسم» در میدان امام اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر اصفهان شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسؤولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال

Print Friendly, PDF & Email

گرامیداشت چهل و یکمین بهار آزادی با یاد «حاج قاسم» در میدان امام

اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر اصفهان شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسؤولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان امام راهپیمایی کردند.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، صبح سه‌شنبه ۲۲ بهمن است و باد سردی در حال وزیدن است، گویی که شاخ و برگ‌ و‌میوه‌های انقلاب را بر این شجره طیبه به نظاره نشسته باشی، جمعیت از کودکانی با نقاشی پرچم ایران بر صورت تا ریش سفیدی که عصا زنان به سمت میدان حرکت می‌کنند که‌ خمینی کبیر میزبان ورودشان است.

آن هم از راهی که به سعادت منتهی می شود، راهی که از  میان فراز و‌فرود و‌ فتنه می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر اصفهان شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی از مسیرهای هشت‌گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان امام راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند.

طنین صدای یک نسل پنجمی که‌ آیه‌هایی از قرآن در میدان امام خمینی اصفهان را می‌خواند، می‌پیچد و نسل اول انقلاب الله‌ می‌گوید، مراسم با صلوات و تکبیر الله اکبر‌ جمعیت‌ به طور رسمی‌ آغاز‌ می‌شود؛ مردم دست‌ها را روی سینه می‌گذارند و سرود جمهوری اسلامی را زیر لب زمزمه‌ می‌کنند.

مردم اصفهان از فرصت راهپیمایی استفاده کرده و نظر خود را در خصوص طرح اعلامی آمریکایی‌های برای فلسطین که نام معامله قرن بر آن نهاده‌اند، به طور عملی نشان دادند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن جدید نیست، ۴۱ بار برگزار شده و در وجود مردم انقلابی نهادینه شده اما این راهپیمایی امسال یک تفاوت عمده دارد، سال‌های قبل یک قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشت اما امروز هر سمت را که نگاه می‌کنی تصویر یک قهرمان در دست مردم است، انگار همه این مردم شده‌اند یک قاسم سلیمانی!

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال معجزه ‌گام‌هاست،گام‌های محکم و‌ استوار در اولین سال گام دوم‌انقلاب که برای بیعت به میدان آمده‌اند؛ بیعت با ‌روح‌ کبیر انقلاب‌ و ولی زمان‌شان، بیعت برای ماندن و مقاومت بر روی‌آرمان‌هایی که تا به امروز‌‌ به قیمت زیادی انها را‌نگه‌داشته اند.

در حاشیه راهپیمایی، پرچم‌های متبرک به‌ حرم‌ اهل بیت در کنار گنبد تاریخی مسجد شیخ لطف الله به اهتزاز درآمدند.

و‌ گاهی ‌بهای استواری این شجره‌طیبه خون‌ حاج قاسم‌هایی است که شاید جسم اربا اربایش از زمینیان‌گرفته شد اما امروز در جای جای ایران، یک قاسم سلیمانی است و سردار در جان همه ۸۵ میلیون نفر ایرانی تکثیر شده است.

امروز شعار مرگ بر آمریکا بیشتر از هر وقت دیگری و پررنگتر از هر شعاری شنیده می‌شود، گروه‌های سرود در ضلع‌های مختلف میدان از ازادی و استقلال و عزت علیه ظلم و‌ استکبار می‌خوانند و دیگران همراهی می‌کنند.

اذان ظهر که‌از بلندگوها پخش‌ می‌شود‌، تعدادی میدان امام را ترک و جمعی برای اقامه نماز‌ به سمت مسجد‌ حرکت می‌کنند و سرافراز و‌سربلند از یک ازمون‌الهی دیگر بیرون می‌آیند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.