تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 16682

از حمایت اتباع چینی ساکن اصفهان و ایران دریغ نمی کنیم

از حمایت اتباع چینی ساکن اصفهان و ایران دریغ نمی کنیم

نامه همدلانه شهرداراصفهان به شهردار ” شیان” با موضوع شیوع ویروس کرونا از حمایت اتباع چینی ساکن اصفهان و ایران دریغ نمی کنیم شهردار اصفهان  با ارسال نامه ای به شهردار شهر “شیان” کشورچین که یکی از شهرهای خواهرخوانده اصفهان است، نوشت: مردم اصفهان و ایران در کنارمردم چین ایستاده اند. آنچه از دستمان بربیاید

Print Friendly, PDF & Email

نامه همدلانه شهرداراصفهان به شهردار ” شیان” با موضوع شیوع ویروس کرونا

از حمایت اتباع چینی ساکن اصفهان و ایران دریغ نمی کنیم

شهردار اصفهان  با ارسال نامه ای به شهردار شهر “شیان” کشورچین که یکی از شهرهای خواهرخوانده اصفهان است، نوشت: مردم اصفهان و ایران در کنارمردم چین ایستاده اند. آنچه از دستمان بربیاید به ویژه برای اتباع چینی حاضر درایران دریغ نخواهیم کرد.   

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در نامه ای به “لی مینگ یوآن”، شهردار شهر شیان چین که پیوند خواهرخواندگی با شهر اصفهان دارد، آورده است: همانگونه که نشانه فلکی زودیاک چینی سال ۲۰۲۰ نشان می دهد، سال موش و فلز نشان دهنده ثروت و روزهای خوش شانسی خواهد بود؛ قطعا در ادامه چنین سالی در انتظار مردم بزرگ و سختکوش چین است.

شهردار اصفهان در ادامه نامه خود تصریح کرده است؛ اگرچه خبر تأثر برانگیز اپیدمی کرونا و آسیب آن به مردم موجب ناراحتی عمیق همه شده است اما باور داریم همانطور که مردم چین در هزاران سال گذشته همواره قوی، مؤثر و الهام بخش بوده اند، با قدرت این ویروس مخرب را شکست خواهند داد.  

وی در ادامه افزود: من به نمایندگی از مردم شهرم اصفهان و همچنین جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم که در کنار شما ایستاده ایم و آنچه از دستمان بربیاید به ویژه برای اتباع چینی حاضر در ایران دریغ نخواهیم کرد.

نوروزی در نامه خود خطاب به شهردار شیان تصریح کرد: صمیمانه از شما به خاطر اشتیاق و حمایت فعال در تقویت رابطه خواهرخواندگی بین دو شهر سپاسگزاری می کنم. شهرداری اصفهان تمام توان خود را به کار گرفته تا سطح مناسبات دو جانبه را در تمام زمینه های مورد علاقه افزایش دهد.  

وی در پایان این نامه آورده است: این باور ماست که تعامل نزدیک شهرهای اثرگذار جاده ابریشم باستانی موجب احیای روابط، درخشان تر از همیشه. خواهد شد.  

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.