تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 16943

نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

با هدف ارتقاء ارتباط دانشگاه با صنعت: نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد به گزارش دنیای اسرار:نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور استادان، دانشجویان، دانش آموختگان و شرکت های مهم این حوزه، دوشنبه ۲۸

Print Friendly, PDF & Email

با هدف ارتقاء ارتباط دانشگاه با صنعت:

نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور استادان، دانشجویان، دانش آموختگان و شرکت های مهم این حوزه، دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در این دانشکده برگزار شد.

در دانشگاه صنعتی اصفهان سالانه حدود ۲۰۰ دانشجوی کارشناسی پروژه کارشناسی خود را در یک حوزه کاربردی تحت نظارت استادان دانشکده برق و کامپیوتر به انجام می رسانند که با توجه به قابلیت های علمی و فنی دانشجویان، این پروژه ها می تواند در قالب نیازمندی های فنی و علمی شرکت های فعال در این حوزه تعریف گردد تا ضمن رفع مشکلات صنعت، دانشجویان را به فضای کاری آینده خود نزدیک نماید.

نخستین جشنواره پروژه های کاربردی و کارآموزی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در بخش های گوناگون شامل نشست شرکت های بازدیدکننده و استادان، پیشنهاد پروژه توسط صنعت، معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز، ارائه پروژه های کارشناسی در قالب پوستر، ایده های نوآورانه دانشجویان در قالب پوستر و جذب مشتری و سرمایه گذار برگزار شد.

در بخش نشست شرکت های بازدیدکننده و استادان، مدیران و متخصصان در یک فضای صمیمی با استادان این دانشکده ملاقات کردند و با معرفی توانمندی و خواسته های خود، زمینه برای همکاری های علمی و فنی آینده را فراهم آوردند. همچنین، دانشجویان با مراجعه به این بخش توانستند با این شرکت ها به صورت مستقیم ملاقات کرده و زمینه های همکاری خود را فراهم نمایند.

از دیگر بخش های این جشنواره، ارائه پیشنهاد های پروژه توسط صنعت بود، در این بخش شرکت هایی که مایل به طرح پروژه برای همکاری با دانشگاه بودند، در غرفه های مجزا پیشنهادات خود را به صورت پوستر برای استادان، دانشجویان و سایر شرکت های بازدیدکننده ارائه نمودند.

بخش معرفی شرکت های متقاضی جذب نیرو و کارآموز یکی از بخش های جذاب این جشنواره بود که در آن شرکت هایی که مایل به استخدام نیرو از میان دانشجویان مستعد و توانمند بودند، در غرفه های مختلف ضمن معرفی خود به دانشجویان، شرایط و نیازمندی های خود را مطرح نمودند.

در این جشنواره پروژه های کارشناسی به صورت پوستر توسط دانشجویان ارایه گردید و مورد داوری قرار گرفت، که در پایان پروژه های مرتضی موسی پسندی، مریم مقدادی، شیما صالحی و کامران چیت ساز از سوی شرکت های حاضر به عنوان پروژه های برتر انتخاب و از آنان تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.