تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 17285

همراهان ارتباطاتی مخابرات منطقه اصفهان

همراهان ارتباطاتی مخابرات منطقه اصفهان

همراهان ارتباطاتی مخابرات منطقه اصفهان به گزارش دنیای اسرار:با همت و تلاش کارکنان مخابراتی، پاسخگویی به مشترکین همراه اول در ایام نوروز ۹۹ در سطح استان صورت پذیرفت .محمد هیبتیان معاون تجاری و امورمشتریان بیان داشت :پاسخگویی به مشترکین همراه اول در ایام نوروز ۹۹ در پنج مرکزمخابراتی در سطح شهر اصفهان و مراکز امورمشترکین

Print Friendly, PDF & Email

همراهان ارتباطاتی مخابرات منطقه اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:با همت و تلاش کارکنان مخابراتی، پاسخگویی به مشترکین همراه اول در ایام نوروز ۹۹ در سطح استان صورت پذیرفت .
محمد هیبتیان معاون تجاری و امورمشتریان بیان داشت :پاسخگویی به مشترکین همراه اول در ایام نوروز ۹۹ در پنج مرکزمخابراتی در سطح شهر اصفهان و مراکز امورمشترکین در سرتاسر شهرستانهای استان به نحو احسن انجام گرفت.
مهندس هیبتیان افزود : اقدامات لازم به منظور نظارت و پشتیبانی ازارائه خدمات تلفن همراه در قریب به ۴۰۰ دفتر پیشخوان و مراکز ارائه خدمات در سرتاسر استان به نحو احسن انجام شد .
معاون تجاری امورمشتریان اظهار داشت: شیفت ارائه خدمات ایام تعطیل نیز در امور مشترکین مرکز شهید خرازی و دفاتر نمایندگی همراه اول در ۱۴نقطه از سطح استان به طور مستمر روزانه از ساعت ۸ الی ۱۹ برقرار بوده است.
مهندس هیبتیان در پایان ضمن تقدیر از همراهی و حضور کارکنان در این ایام افزود :در نیمه دوم اسفند ماه و به منظور حفظ سلامتی همکاران، نسبت به نصب حفاظ و ایزوله نمودن مراکز پاسخگویی استقلال، شهید خرازی و شهید ردانی پور اقدام شد و اقلام بهداشتی مورد نیاز همکاران و پاسخگویان مراکز در حد امکان تامین و در اختیار نامبردگان قرار گرفت .و همچنین نسبت به چاپ ونصب بنرهای دریافت اطلاعات خدمات غیرحضوری در ورودی مراکزمخابراتی در جهت عدم مراجعه حضوری مشترکین به مراکز اقدام نموده اند.
وی بیان داشت : با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت مخابرات ایران و همراه اول در زمینه رفع مشکل بیماری کرونا، هماهنگی کامل و تمام وقت با پرسنل محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور رفع هرگونه مشکل احتمالی وجود داشته و تعداد ۶۰۰ فقره سیم کارت سازمانی برای انجام فرآیند غربالگری و هماهنگی جهت اختصاص ۶۰۰۰۰سیم کارت کشوری به کادر محترم بهداشت و درمان جهت پوشش سامانه ۴۰۳۰ با پیگیری همکاران اداره مشتریان سیار در اسرع وقت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.