تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
کد خبر : 17329

مردم متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند

مردم متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند

به گزار ش دنیای اسرار:سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در موفقیت طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: مردم واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند.  حجت اله غلامی روز شنبه در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد:

Print Friendly, PDF & Email

به گزار ش دنیای اسرار:سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در موفقیت طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: مردم واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند.
 حجت اله غلامی روز شنبه در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: قطعا قوی ترین سیستم نظارت، نظارت مردمی است و در حوزه سلامت و بهداشت نیز این نظارت می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد. وی با اشاره به ملزم شدن واحدهای صنفی به رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: فعالیت این واحدها منوط به اجرای این دستورالعمل ها است و عدم اجرای آن منجر به پلمپ مجدد آن واحد صنفی خواهد شد که قطعا خوشایند اصناف نیست. سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: البته جدای از نظارت مردمی، سیستم بازرسی گسترده‌ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، استانداری و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی بر روند فعالیت اصناف نظارت دارند. وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر از امروز، خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی به منظور مدیریت ترددها فعالیت خود را آغاز کردند. غلامی ادامه داد: ظرفیت بی آر تی های شهری با حضور نیروی انتظامی کنترل شد و به مردم نیز توصیه می‌شود، در راستانی قطع زنجیره کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
تعداد بازدید:
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.