تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 17672

ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان

ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی در فولاد سنگان

به گزارش دنیای اسرار:کارکنان بلندهمت شرکت فولاد سنگان با تولید ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن گندله در فروردین‌ماه و ارسال روزانۀ ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن از این محصول توسط ناوگان ریلی به دو رکورد بی‌نظیر دست یافتند. مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: کسب این افتخارات غرورآفرین در سال جهش تولید با

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:کارکنان بلندهمت شرکت فولاد سنگان با تولید ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن گندله در فروردین‌ماه و ارسال روزانۀ ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن از این محصول توسط ناوگان ریلی به دو رکورد بی‌نظیر دست یافتند.

مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: کسب این افتخارات غرورآفرین در سال جهش تولید با توجه به برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی کردن نقشه‌های استراتژیک تولید شرکت و با همت شبانه‌روزی تلاشگران فولاد سنگان به ثبت رسید و برگ زرین دیگری را به کتاب افتخارات این شرکت افزود.

علی امرائی در همین خصوص اظهار داشت: تلاشگران شرکت فولاد سنگان با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مضاعف و با هدف محقق کردن شعار جهش تولید، علی‌رغم دشواری‌های موجود در تأمین مواد اولیه، توانستند به بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون دست یابند و گام موفق دیگری در تحقق اهداف بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مزیت‌های حمل ریلی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ریلی، ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش قیمت تمام‌شدۀ محصول و فواید ارزشمند دیگری به همراه دارد.

مدیرعامل فولاد سنگان تأکید کرد: مسلما نقش راهبردی و بی‌بدیل فولاد سنگان در تأمین مواد اولیۀ خوراک کارخانجات فولادی، موجب سرعت‌بخشی چرخۀ تولید در فولاد مبارکه و جهشی عظیم در زنجیرۀ فولاد خواهد بود و این مهم ارمغان پیشرفت، تولید و اشتغال مولد در کشور خواهد شد.

امرائی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد: این موفقیت که با همدلی تمامی ارکان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در فروردین‌ماه به دست آمده مطمئنا سرآغاز دستاوردهای ارزشمندتری در سال جهش تولید خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.