تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 17893

در حاشیه جلسه دولت ؛ آذری جهرمی: مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است

در حاشیه جلسه دولت ؛                       آذری جهرمی: مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است

در حاشیه جلسه دولت ؛ آذری جهرمی: مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است به گزارش دنیای اسرار،وزیر ارتباطات گفت: از فردا مصرف ترافیک شبکه شاد که برای آموزش آنلاین و برگزاری مجازی کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان همه کشور در نظر گرفته شده تا پایان فصل امتحانات رایگان است.  محمدجواد آذری جهرمی در

Print Friendly, PDF & Email
در حاشیه جلسه دولت ؛ آذری جهرمی: مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است

به گزارش دنیای اسرار،وزیر ارتباطات گفت: از فردا مصرف ترافیک شبکه شاد که برای آموزش آنلاین و برگزاری مجازی کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان همه کشور در نظر گرفته شده تا پایان فصل امتحانات رایگان است.

 محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و موافقت رییس‌جمهوری قرار شد که از فردا مصرف ترافیک شبکه شاد که برای آموزش آنلاین و برگزاری مجازی کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان همه کشور در نظر گرفته شده است تا پایان فصل امتحانات رایگان باشد.

وی افزود: این دستور همین امروز صادر شد و ما پیگیری می‌کنیم که تا پایان امشب مقدماتش انجام شود و از فردا بتوانیم آن را برای همه دانش‌آموزان و معلمان و کادر آموزشی کشور فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد مراکز آموزش عالی که وزارت علوم نام آنها را به ما اعلام کرده است، الان خدمات آموزش آنلاین برای‌شان رایگان است. البته در مقطعی مشکلاتی هم وجود داشت که در گزارشی که دیشب دریافت کردم تا ۹۰ درصد از این مراکز به صورت رایگان از خدمات آموزش آنلاین استفاده می‌کنند.


Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.