تاریخ انتشار : جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 18175

کامران کلانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان شد

کامران کلانی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان شد

با حکم شریعتمداری؛ کامران کلانی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد. به گزارش  دنیای اسرار: در طی حکمی از سوی  وزیر تعاون کارروفاه اجتماعی ، کامران کلانی  به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد. در متن این حکم آمده است: نظر به

Print Friendly, PDF & Email

با حکم شریعتمداری؛ کامران کلانی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش  دنیای اسرار: در طی حکمی از سوی  وزیر تعاون کارروفاه اجتماعی ، کامران کلانی  به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب می شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست های وزارت متبوع، بویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار و مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط دارای نقش ممتازی است.

 در چارچوب مأموریت های این وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت  آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران،صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی (با اولویت تعاونی دانش بنیان)  اهتمام لازم به عمل آورید.

شایان ذکر است از جمله سوابق کلانی می توان به  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی معاونت توسعه روستایی  و مناطق محروم  نهاد ریاست جمهوری  اشاره کرد. همچنین آخرین مسؤولیت وی مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی و علمی معاونت نظارت و هماهنگی اجتماعی، فرهنگی و همکاری های منطقه ای معاون اول رئیس جمهور بوده است.

مراسم تکریم محسن نیرومند و معارفه کامران کلانی به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان امروز ۷ خردادماه با حضور سید ضیاء الدین شجاعی برهان مشاور ارشد مقام عالی وزارت، سید محسن دلبری مدیر کل امور استان ها و مدیران شورای هماهنگی این وزارتخانه در اصفهان، روسای تشکلات کارگری و کارفرمایی  درسالن شهید بهشتی این اداره کل برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.