تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 18557

راه اندازی سامانه جدید ثبت نام کلاس های آموزشی ویژه شهروندان

راه اندازی سامانه جدید ثبت نام کلاس های آموزشی ویژه شهروندان

به گزارش دنیای اسرار:سامانه جدید ثبت نام کلاس های آموزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سایت esfahanfarhang.ir راه اندازی شد. با توجه به لزوم به روز رسانی عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  و خدمت رسانی بهتر به شهروندان گرامی در زمینه آموزشی و همچنین تسهیل و تشویق شهروندان به غنی سازی

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار:سامانه جدید ثبت نام کلاس های آموزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سایت esfahanfarhang.ir راه اندازی شد.

با توجه به لزوم به روز رسانی عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان  و خدمت رسانی بهتر به شهروندان گرامی در زمینه آموزشی و همچنین تسهیل و تشویق شهروندان به غنی سازی بانک آموزشی به مرجعیت علمی، سامانه جدید ثبت نام کلاس های آموزشی این سازمان در سایت www.esfahanfarhang.ir راه اندازی شد.

در این سامانه تمامی مراکز سازمان به همراه آدرس و شماره تلفن و مکان نما قابل مشاهده بوده و امکان پیدا کردن مرکز نزدیک محل سکونت شهروندان با آیکون جستجو از روی نقشه، از جمله مزایای جدید در این سایت است.

مخاطبان گرامی این امکان را دارند که دروس و سرفصل های آموزشی را قبل از ثبت نام ملاحظه کرده و در زمینه های فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی بر اساس علاقه یا بر اساس مراکز فرهنگی ورزشی و حتی بر اساس منطقه شهری خود در این سامانه ثبت نام کنند.

همچنین طی انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل فنی و حرفه ای و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، امکان درخواست و صدور گواهینامه پایان دوره برای شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی سازمان نیز فراهم شده و به زودی مشاهده اسامی مدرسان برتر و تماشای سه بعدی مراکز هم در این سایت امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است؛ ثبت نام کلاس های آموزشی تا ۳۱ خردادماه در سامانه آموزشی سایت esfahandarhang.ir  انجام می شود و کلاس ها از یکم تیرماه با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.