تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۲۴
کد خبر : 18829

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش خمینی شهر در دهه کرامت در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش خمینی شهر در دهه کرامت  در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش خمینی شهر در دهه کرامت به همت کانون ورزشی آستان قدس رضوی شهرستان خمینی شهر در هفتم تیر ماه در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.به گزارش  دنیای اسرار: محمدی مسول کانون مرکزی آستان قدس رضوی خمینی شهر گفت: شهرستان خمینی شهر از ظرفیت‌های بالایی به خصوص در زمینه ورزش برخوردار

Print Friendly, PDF & Email

آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش خمینی شهر در دهه کرامت به همت کانون ورزشی آستان قدس رضوی شهرستان خمینی شهر در هفتم تیر ماه در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) برگزار شد.
به گزارش  دنیای اسرار: محمدی مسول کانون مرکزی آستان قدس رضوی خمینی شهر گفت: شهرستان خمینی شهر از ظرفیت‌های بالایی به خصوص در زمینه ورزش برخوردار است. وی با اشاره به افتخارات هیات‌های مختلف ورزشی از جمله کسب مقامهای جهانی هیات ووشو در سال گذشته بیان کرد آستان قدس خمینی شهر تقدیر و تجلیل از ورزشکاران جهانی و به خصوص پیشکسوتان ورزش در شهرستان را وظیفه خود می داند. وی همچنین از زحمات مسول کانون ورزشی رضا عسگریان تشکر کرد.
احمدی رییس اداره ورزش و جوانان خمینی شهر نیز ضمن تشکر از مسول کانون ورزشی آستان قدس رضوی خمینی شهر افزود: فعالیتهای این کانون چنان چشمگیر است که باعث افتخار اداره ورزش و جوانان است و این مایه افتخار ماست که در شهری خدمت می کنیم که چنین فعالان فرهنگی در خود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین قربانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ورزش فرمود دارالقرآن اهلبیت (ع) آمادگی همکاری با هیات‌های ورزشی مورد تأیید بسیج ورزشکاران را دارد.
در پایان از پیشکسوتان ورزش و روسای بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان با اهدا تندیس و هدایای متبرک آستان قدس رضوی تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.