تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 19576

کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

با همکاری عوامل یگان امداد کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد. سرهنگ “ایرج کاکاوند”  اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز

Print Friendly, PDF & Email

با همکاری عوامل یگان امداد کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در فلاورجان

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۳۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند”  اظهار داشت: پس از وصول خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در گارگاه تولیدی واقع در یکی از مناطق فلاورجان ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل یگان امداد ، طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از گارگاه تولیدی تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، کشف کردند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنا به اظهارات کارشناسان ، ارزش کشفیات به دست آمده ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به برق زیادی داشته لذا متهم که با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.