تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 19651

ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان اصفهان شایسته تقدیر ویژه شد

ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان اصفهان شایسته تقدیر ویژه شد

به گزارش دنیای اسرار، براساس نظام جامع برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، شرکت گاز استان اصفهان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ در دو حوزه توانمند سازها و نتایج و دستاوردها با کسب مجموع ۹۶ امتیاز شایسته تقدیر ویژه شد. لازم به ذکر است، شاخص توانمند سازها شامل معیار های

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش دنیای اسرار، براساس نظام جامع برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، شرکت گاز استان اصفهان در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ در دو حوزه توانمند سازها و نتایج و دستاوردها با کسب مجموع ۹۶ امتیاز شایسته تقدیر ویژه شد.

لازم به ذکر است، شاخص توانمند سازها شامل معیار های اصلی اعم از مدیریت، خط مشی و راهبرد، مدیریت منابع انسانی و همکاری و منابع و شاخص نتایج و دستاوردها شامل نتایج کلیدی و شاخص های فرعی آن می باشد که هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان با توجه به این معیارها فعالیت های دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی قرار دادند.

ابراهیم رنجبر مدیرستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار، از شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از دستگاه های موفق در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تقدیر و تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.