تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر : 20350

جذب توریست از طریق شهرک سلامت

جذب توریست از طریق شهرک سلامت

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان: بودجه منطقه ۱۰ در سال جاری، ۱۵۰ میلیارد تومان است.به گزارش دنیای اسرار:حمید شهبازی امروز در نشست مجازی خود با اهالی رسانه، با بیان اینکه درصدد استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۱۰ برای توسعه پایدار و ایجاد ثروت در این منطقه هستیم، گفت: این منطقه با ۴۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری در

Print Friendly, PDF & Email


مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان: بودجه منطقه ۱۰ در سال جاری، ۱۵۰ میلیارد تومان است.
به گزارش دنیای اسرار:حمید شهبازی امروز در نشست مجازی خود با اهالی رسانه، با بیان اینکه درصدد استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۱۰ برای توسعه پایدار و ایجاد ثروت در این منطقه هستیم، گفت: این منطقه با ۴۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های مختلف، به‌عنوان برند سرمایه‌گذاری شناخته شده است.
وی گفت: شهرک سلامت یکی از پروژه‌های مشارکتی این منطقه بوده و جذب توریست سلامت از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه از طریق اجرای این پروژه شد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در ادامه گفت: مجموعه تجاری مسکونی و پارکینگ خیابان عطار از دیگر پروژه‌های مشارکتی در حال احداث می‌باشد که می‌تواند سبب توسعه و تغییر در بافت فرسوده شهر شود.
وی با اشاره به بودجه‌ی ۱۵۰ میلیارد تومانی منطقه ۱۰ در سال جاری، خاطر نشان کرد: این مبلغ نسبت به بودجه‌ی ۱۱۰ میلیارد تومانی سال گذشته، ۴۰ میلیارد تومان رشد داشته است.
حمید شهبازی در ادامه گفت: یکی از سیاست‌های شورای پنجم و مدیریت شهری موضوع “عدالت فضایی” است.
وی اظهار کرد: بر اساس این دیدگاه، بیشتر پروژه‌های شهرداری در محله‌های کمتر برخوردار انجام می‌شود.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به صدور ۲۴۸ پروانه ساختمانی در پنج ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: در ۵ ماه نخست سال ۹۹، ۲۴۸ پروانه ساختمانی صادر گردیده که نسبت به سال ۹۸، ۱۰ درصد رشد داشته است.
وی در پایان نیز افزود: با مشارکت خیرین و بسیج، تعداد زیادی بسته‌های غذایی در قالب کمک‌های مومنانه، در چندین مرحله در محله‌های کم برخوردار شهر توزیع کردیم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.