تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
کد خبر : 20527

افتتاح ۸ طرح جامع برق رسانی با اعتبار ۱۱۸ میلیاردتومان همزمان با هفته دولت در اصفهان

افتتاح ۸ طرح جامع برق رسانی با اعتبار ۱۱۸ میلیاردتومان همزمان با هفته دولت در اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد: افتتاح ۸ طرح جامع برق رسانی با اعتبار ۱۱۸ میلیاردتومان همزمان با هفته دولت در اصفهان مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: از بهمن ماه گذشته تاکنون، ۸طرح جامع در قالب پروژه های متعدد با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان اجرایی شده و در هفته دولت به

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبر داد:

افتتاح ۸ طرح جامع برق رسانی با اعتبار ۱۱۸ میلیاردتومان همزمان با هفته دولت در اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: از بهمن ماه گذشته تاکنون، ۸طرح جامع در قالب پروژه های متعدد با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان اجرایی شده و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش دنیای اسرار:حمیدرضا پیرپیران،  در نشست خبری  بااصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با اشاره به افتتاح ۸ طرح برق رسانی با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان اظهار داشت:  از بهمن ماه گذشته تاکنون، ۸ طرح جامع در قالب پروژه‌های متعدد با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان اجرایی شده است و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نماینده منطقه یک کشور برای افتتاح پروژه‌های شرکت‌های توزیع برق در هفته دولت تعیین شد.

پیرپیران با اشاره به اینکه ۷ محوررادر اجرای پروژه های افتتاح شده  دنبال می‌کنیم، افزود: اولین محور اجرای پروژه‌ها برای تأمین برق متقاضیان است که با اضافه شده ۲۰ هزار مشترک به شرکت توزیع برق اصفهان در بخش‌های مختلف صنعتی ، کشاورزی و خانگی ضروری بود تا برق مورد نیاز آنها تأمین شود.

وی افزود: باتوجه به خشکسالی‌های دهه‌های اخیر و در جهت توسعه طرح‌های مکمل کشاورزی در شرق اصفهان بیش از ۶۰ کیلومتر پروژه شبکه فشار متوسط در بخش توزیع فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، تصریح کرد: در محور دوم توسعه شبکه برق و اجرای قدرت مانور را دنبال می‌کردیم که با رسیدن به این هدف، پایداری توزیع برق مشترکان افزایش می‌یابد و بار شبکه کاهش پیدا می‌کند.

وی به عنوان محور سوم پروژه‌های افتتاح شده از دهه فجر تا هفته دولت شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اشاره‌ای کردوافزود: یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اجرای صددرصدی دولت الکترونیک بوده است.

پیرپیران گفت:اگرچه در راستا ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان پیشگام بوده ایم و با رضایت خاطر مشترکین مواجه شدیم اما رسیدن به نقطه آمالی دولت الکترونیک در بخش برون سازمانی نیاز به هماهنگی و ارتباط تمام دستگاه‌های اجرایی استان است.

این مقام مسئول بیان کرد: هوشمند سازی نقاط اندازه گیری مصرف مشترکین دیماندی و نقاط اندازه گیری پارامترهای شبکه هم در محور چهارم پروژه‌های بهره برداری شده شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در هفته دولت است.

وی افزود: ایجاد بانک‌های اطلاعاتی توانمند از اهداف محور چهارم است که هم به مدیریت و کنترل شبکه یاری می‌رساند و هم مشترکین می‌توانند میزان مصرف خود را در هر لحظه رصد کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان،بیان کرد: یکی دیگر از اهداف شرکت توزیع برق گذر از تابستان‌های ۹۸ و ۹۹ بدون خاموشی بوده است ودر دوران شیوع ویروس کرونا نهایت تلاش خود را کردیم تا مراکز درمانی و بیمارستان‌ها دچار قطع برق و خاموشی نشوند .

وی محور ششم پروژه‌های بهره برداری شده شرکت توزیع برق شهرستان در هفته دولت را توسعه مراکز کنترل شبکه اعلام کرد و اظهار داشت: با توسعه مراکز کنترل و دیسپاچنیگ توزیع ، کلیدهای قابل قطع در شبکه توزیع شهرستان اصفهان تقویت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به توسعه مونیتورینگ شبکه تصریح کرد: رفع سریع خاموشی‌ها از دیگر دستاوردهای توسعه مراکز کنترل شبکه هاست.

این مقام مسئول بیان کرد:با توسعه محور ششم میزان خاموشی‌ها در سال ۹۳ به ازای هر مشترک ۸۵۰ دقیقه بود که این عدد هم اکنون به ۱۵۰ دقیقه کاهش یافته است، درحالی که در چشم‌انداز شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان این رقم باید به ۳۰ دقیقه به ازای هر مشترک کاهش یابد.

پیرپیران  همچنین در خصوص اجرای طرح کاهش تلفات اظهار کرد: در حال حاضر تلفات شرکت توزیع برق اصفهان ۶ درصد است که امیدواریم در چشم‌اندازاین رقم به کمتر از ۵ درصد کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اعلام اینکه برای نخستین بار برای برخورد با مشترکان پرمصرف حکم دادستانی گرفتیم، افزود: ابتدا به این مشترکان اخطار داده  میشود در صورتیکه مشترک به اخطار داده شد بی توجهی کرد برق آنها قطع می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.