تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 5875

ثبت شماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه

ثبت شماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛ ثبتشماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت ثبت رقم کنتور مشترکین خبر داد و آنرا گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین گازطبیعی استان خواند. دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شرکت گاز

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛

ثبتشماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت ثبت رقم کنتور مشترکین خبر داد و آنرا گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین گازطبیعی استان خواند.

دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مهندس سیدمصطفی علوی، گفت: سامانه مذکور، بستری برای ارائه یکی دیگر از خدمات الکترونیکی گاز استان اصفهان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین، تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین می باشد.

وی، با بیان اینکه یکی از قابلیت های مهم این سامانه پیامکی،پیشگیری از ثبت اشتباه شماره کنتورمی باشد گفت: در صورتی که امکان قرائت و ثبتشماره کنتور گاز در هنگام مراجعه مامور قرائت کنتور وجود نداشته باشد، مشترکین میتوانند ارقام کنتورخود را با این فرمت؛( ارقام مشکی رنگ کنتور* شماره اشتراکK ) به شماره ۳۰۰۰۳۱۹۴ پیامک کنند.

مهندس علوی، تصریح کرد: قبلاً ثبت شماره کنتور مشترکین فقط از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ صورت می پذیرفت.

وی، گفت: مشترکین می توانند جهت دریافت صورتحساب خود بصورت پیامکی، چنانچه پیش از این به سامانه پیامی ارسال ننموده باشد، با ارسال شماره اشتراک از آخرین وضعیت صورتحساب خود از طریق پیامک مطلع شوند.

گفتنی است ، در این شرکت به جهت سهولت و دسترسی بیشتر مشترکین به خدمات شرکت گاز، امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای ۳۸۱۹۴ فراهم گردیده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه تلفنی پرداخت نمایند.

همچنین اطلاع از آخرین صورتحساب گاز، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتورنیز از طریق سیستم تلفن گویا که منجر به کاهش مراجعات حضوری به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد و بهبود مدیریت زمان می باشد، فراهم است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.