تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 6317

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان موفق به کسب دو شاهین طلایی و نقره ای شد

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان  موفق به  کسب دو شاهین طلایی و نقره ای  شد

درچهارمین جشنواره تبلیغات ایران روابط عمومی ذوب آهن اصفهان  موفق به  کسب دو شاهین طلایی و نقره ای  شد دنیای اسرار:در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که با شعار خلاقیت، نوآوری و حق انتخاب مشتری  با حضور صدها مدیر و کارشناس آژانس‎های تبلیغات، دست‎اندرکاران روابط عمومی‎ها و مدیران بنگاههای اقتصادی،در محل سالن همایش های صدا و

Print Friendly, PDF & Email

درچهارمین جشنواره تبلیغات ایران

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان  موفق به  کسب دو شاهین طلایی و نقره ای  شد

دنیای اسرار:در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران که با شعار خلاقیت، نوآوری و حق انتخاب مشتری  با حضور صدها مدیر و کارشناس آژانس‎های تبلیغات، دست‎اندرکاران روابط عمومی‎ها و مدیران بنگاههای اقتصادی،در محل سالن همایش های صدا و سیمای در تهران برگزار گردید، روابط عمومی ذوب آهن اصفهان موفق به کسب دو شاهین طلایی و نقره ای و لوح سپاس شد.

 دراین جشنواره آثار تبلیغاتی از سوی سازمان‌ها، شرکت‌ها و همچنین کانون‌های آگهی و تبلیغات و افراد حقیقی در ۱۶ شاخه به دبیرخانه جشنواره رسید که پس‌از غربالگری اولیه، قریب به ۳۵۰ اثر بر‌پایه معیارهای دقیق و از‌پیش طراحی‌شده در بوته داوری قرار گرفتند و ۴۵ اثر برتر توسط هیات داوران برگزیده شدند.

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با ارایه  برخی از آثار و نمونه فعالیت های خود در زمینه تبلیغات،  توانست در بخش” فعالیت های روابط عمومی” شاخه “فعالیت های ترویجی روابط عمومی” ، شاهین طلایی و لوح سپاس و در بخش” طراحی و معماری گرافیکی” ، شاخه طراحی غرفه نمایشگاهی (طرح غرفه” با اطمینان بسازید”) شاهین نقره ای و لوح سپاس را دریافت کند.

چرا برخی تبلیغات ماندگارند و برخی نه

در این رویداد بزرگ تبلیغاتی که به همت مؤسسه آرمان برگزار شد علاوه بر سخنرانی چند تن از اساتید برجسته علوم تبلیغات، طراحی ،گرافیک و ارتباطات، دکترمحمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در خصوص وظایف دست‎اندرکاران صنعت تبلیغات گفت: درآمدزایی و رونق کسب و کار بسیار مهم است. توجه به زیبایی شناسی مساله بسیار مهمی است است.ایجاد روحیه شادی و نشاط هم از دیگر وظایف فعالان این حوزه باید باشد.

وی با اشاره به وجود رابطه مستقیم  بین ثبات در جوامع و میزان تبلیغات گفت: ما باید به تبلیغات از این منظر هم بنگریم. پژوهش‎ها نشان می‎دهند که هرچه ثبات سیاسی و اقتصادی در کشورها بیشتر باشد، میزان تبلیغات در ابعاد مختلف بیشتر است.

وی گره خوردن تبلیغات با فریبکاری را بسیار خطرناک دانست و گفت:بحث اطلاع رسانی و رعایت صداقت در زمینه تبلیغات هم مهم است.ما نمونه‎های فراوانی از تبلیغات داریم که بیش از نیم قرن از عمر آنها گذشته وهمچنان اثرگذار هستند. من از اساتید وکارشناسان  می‎خواهم در این زمینه بررسی کنند که چرا برخی تبلیغات ماندگارند و برخی نه؟

او در سخان خود به تبلیغات نادرست و اثر مخرب آن در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: در بحث جریان آزاد اطلاعات، بحث تبلیغات سالم بسیار مهم است.الان در دنیا عده ای می‌گویند باید با ایجاد رگولاتوری، راه را برتبلیغات ناصحیح بست؛ حتی اگر جریان آزاد اطلاعات در مواردی مخدوش شود.همچنین دکتر هوشمند سفیدی رئیس جشنواره در سخنان آغازین این رویداد گفت: شعار خلاقیت، اثربخشی و نقش آن در توسعه حق انتخاب مشتری را از آن جهت برگزیدیم که آن را  رویکردی دمکراتیک در تبلیغات می‎دانیم.

وی افزود: آژانس های تبلیغاتی، برندها و روابط عمومی ها سه ضلع مهم حوزه تبلیغات هستند و جشنواره ملی تبلیغات تلاش دارد با ایجاد رقابت سالم در بهبود کیفیت خدمات و محصولات تبلیغاتی موثرباشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به صنعت تبلیغات با توجه به اهمیت آن در اقتصاد ملی، خواهان ایجاد تسهیلات مالی، مالیاتی و قانونی برای افزایش سهم تبلیغات شد و گفت: براساس آمار انجمن بین المللی تبلیغات، صنعت تبلیغات در امریکا ۲۳ میلیون شغل ایجاد کرده ، این آمار در ایران قریب به ۳ میلیون نفر است. درحالی که ظرفیت اشتغال زایی صنعت تبلیغات در ایران دو برابر وضع فعلی است. ایجاد هر آژانس تبلیغاتی ۳۰  تا ۴۰ نوع شغل ایجاد می‌کند.

برای خروج از رکود باید به تبلیغات بیشتری روی آورد، زیرا به صادرات بیشتر و ایجاد شغل کمک می‌کند؛ زیرا هریک میلیون تومان تبلیغات، تا ۲۰ میلیون تومان درآمد و فروش بیشتر ایجاد می‌کند.

در این دوره از جشنواره از دو چهره مطرح در حوزه تبلیغات تجلیل شد.ابراهیم حقیقی از چهره‎های مطرح گرافیک و دکتر احمد روستا، پدر دانش بازاریابی نوین و تبلیغات به پاس یک عمرتلاش علمی و عملی در حوزه تبلیغات مورد تقدیر هیات داوران جشنواره قرار گرفتند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.