تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 6464

مصرف بیشتر گاز درصنایع استان اصفهان در پاییز ۹۷، نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مصرف بیشتر گاز درصنایع استان اصفهان در پاییز ۹۷، نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مصرف بیشتر گاز درصنایع استان اصفهان در پاییز۹۷، نسبت به مدت مشابه سال گذشته مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی، عمومی و صنعتی درسطح استان گفت: حجم گاز مصرفی طی سه  ماه پاییز امسال  بیش از ۴میلیارد و ۸۵۳میلیون متر مکعب بوده است. دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی

Print Friendly, PDF & Email

مصرف بیشتر گاز درصنایع استان اصفهان در پاییز۹۷، نسبت به مدت مشابه سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی، عمومی و صنعتی درسطح استان گفت: حجم گاز مصرفی طی سه  ماه پاییز امسال  بیش از ۴میلیارد و ۸۵۳میلیون متر مکعب بوده است.

دنیای اسراربه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، میزان گاز مصرفی در سه ماهه پاییز سال گذشته را بیش از ۴میلیارد و ۸۰۳میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: این افزایش یک درصدی در مصرف گاز در مدت مشابه امسال با توجه به برودت هوا و حمایت از صنایع در جهت تولیدات داخلی می باشد.

وی، با بیان اینکه حجم گاز مصرفی در بخش صنعت در پاییز سال گذشته بالغ بر۴میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۶۱۱هزار متر مکعب بوده تصریح کرد: در پاییز امسال مصرف گاز در بخش صنعت به میزان ۴میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۲۹۰ هزار متر مکعب رسیده است.

مهندس علوی، گفت: این شرکت علاوه بر توسعه چرخه تولید در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در جهت کاهش آلاینده های محیط زیست اهتمام  ویژه ای برگازرسانی به واحدهای صنعتی استان ورزیده به گونه ی که در حال حاضر بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی را از این نعمت خدادادی بهره مند ساخته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، میزان مصرف گازدر بخش خانگی را، در پاییز امسال ۵۲۴ میلیون و ۲۷۱هزارمتر مکعب برشمرد و افزود:این میزان در مدت مشابه سال گذشته۶۱۶میلیون و۷۱۹ متر مکعب بوده است.

وی، همچنین،مصرف گاز در بخش عمومی را در پاییز سال گذشته ۷۹میلیون و ۳۸۰هزار متر مکعب برشمرد و افزود: این میزان در پاییز امسال به ۶۹میلیون و ۳۱۹هزار متر مکعب کاهش یافته است.

وی در ادامه گفت: به علت مصرف بالای گاز و ضرورت توجه بیشتر به نکات ایمنی و همچنین پاسخگویی به نیاز مشترکین محترم گاز، این شرکت با تلفن امداد ۱۹۴ بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات می باشد،مرکز پیام این شرکت با توسعه ساختمان و امکانات تلفنی ، زیر ساخت لازم را برای پاسخگویی مناسب و کنترل و امداد حوادث فراهم کرده است.

گفتنی است، این شرکت در حال حاضر سالانه حدود۲۱میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع می کند و که بعد از استان تهران رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.