تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 8561

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه ذوب آهن

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه ذوب آهن

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه ذوب آهن به گزارش دنیای اسرار:کتر عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، یک شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست ، از غرفه اختصاصی ذوب آهن اصفهان بازدید نمود. در این بازدید

Print Friendly, PDF & Email

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه ذوب آهن

به گزارش دنیای اسرار:کتر عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، یک شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست ، از غرفه اختصاصی ذوب آهن اصفهان بازدید نمود. در این بازدید مهندس مکاری مدیر HSE شرکت گزارشی از اهم اقدامات و فعالیتهای زیست محیطی صورت گرفته و برنامه های آینده در این زمینه را مطرح  نمود.

حضور معاون سازمان محیط زیست در غرفه ذوب آهن اصفهان           

دکتر اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست نیز به همراه تنی چند از مسئولین این سازمان شنبه ۲۴ فروردین ماه با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ، از دستاوردهای زیست محیطی اخیر این شرکت اطلاع یافتند . 

دکتر دانشیان در این دیدار به خبرنگار ما گفت : ذوب آهن اصفهان مادر صنعت فولاد کشور است و نقش مهی در اشتغال زایی و تولید ملی ایفا نموده است . 

وی افزود : امیدوارم به زودی فعالیت های زیست محیطی این شرکت باعث شود ، ذوب آهن اصفهان به صنعت سبز تبدیل گردد که اهمیت بسیاری دارد . 

مهندس مکاری مدیر HSE ذوب آهن اصفهان در خصوص پروژه های زیست محیطی و جنگل دست کاشت بی نظیر این شرکت که نقش مهمی در حفظ محیط زیست منطقه دارد ، توضیحاتی ارائه نمود

حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در غرفه ذوب آهن اصفهان غرفه ذوب آهن اصفهان در هجدهمین نمایشگاه محیط زیست مهمان خبرنگاران رسانه های جمعی از جمله دنیای اقتصاد ، چیلان ، صمت ، عصرمعدن ، معدن نیوز ، بورس ۲۴ ، معدن ۲۴ ، بورس پرس ، ماین نیوز و … بود که با مدیر hse شرکت دیدار وگفتگو و د رجریان اهم اقدامات شرکت در این زمینه قرار گرفتند .

.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.