تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر : 31186

؛گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف در استان اصفهان قطع شد

؛گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف در استان اصفهان قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف در استان اصفهان قطع شد   مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف به دلیل بی توجهی الگوی مصرف قطع گردید.   به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری در یازدهمین جلسه مدیریت بحران بیان داشت: به دنبال پایش ۱۲ هزار

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد؛گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف در استان اصفهان قطع شد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز مصرفی ۶۱ مشترک بدمصرف به دلیل بی توجهی الگوی مصرف قطع گردید.

 

به گزارش دنیای اسرار: ابوالقاسم عسکری در یازدهمین جلسه مدیریت بحران بیان داشت: به دنبال پایش ۱۲ هزار اداره و باغ ویلا در سطح استان اصفهان،گاز مصرفی۶۱ واحد بد مصرف قطع گردید.

 

وی گفت: از آغاز طرح پایش ادارات دولتی و خصوصی از نیمه آبان ماه سالجاری؛ بیش از۱۱ هزار و ۹۵۶ بازدید در استان انجام که به دنبال آن، برای یک هزار و ۵۲۴ واحد اداری اخطار صادر شده و جریان گاز ۶۱واحد اداری نیز به دلیل بی توجهی و عدم رعایت دستورالعمل ابلاغی، اعمال قانون شده است.

 

عسکری افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز و بهره مندی بدون وقفه تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور؛ از نیمه آبان ماه سالجاری تاکنون نحوه مصرف گاز ۱۱ هزار و ۹۵۶ سازمان، ادارات دولتی و خصوصی استان بازدید و پایش شده است.

 

وی ادامه داد: در این طرح نحوه ی مصرف ادارات به صورت مستمر از نزدیک توسط تیم های کارشناسی این شرکت در ساعات کاری ایام هفته و تعطیلات پایان هفته مورد ارزیابی قرار می گیرد و ادارات بد مصرف شناسایی و پس از اخطار های لازم، درصورت عدم رعایت الزامات مصرف بهینه و صرفه جویی گاز، نسبت به وضعیت مصرف آنها اعمال قانون شده است.

 

عسکری، رعایت دمای آسایش ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و استفاده از دستگاه های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا را از مهم ترین الزامات مصرف بهینه گاز عنوان کرد و گفت: تمامی ادارات ملزم به رعایت این استانداردها هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: انجام معاینه فنی موتورخانه‌ ها توسط شرکت های تایید صلاحیت شده بر اساس ماده ۱۷ قانون هوای پاک، سرویس و تعمیر دوره‌ ای تجهیزات گازسوز از طریق متخصصان مجاز و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز نیز جزو وظایفی است که باید توسط ادارات با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

 

عسکری، ضمن تشکر از ادارات و سازمان هایی که نسبت به مصرف انرژی احساس مسئولیت نموده و گاز طبیعی را مطابق با الزامات ایمنی و مصرف بهینه، استفاده می کنند، اظهار داشت: برای گذر از پیک زمستانی مصرف، پیشگیری از افت فشار و قطعی گاز بویژه در مناطق سردسیر استان و کشور و همچنین کاهش آلودگی هوا ناگزیر به صرفه جویی بویژه در بخش های خانگی، اداری –تجاری، صنعتی وعمومی هستیم و از همه هموطنان گرامی تقاضا داریم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.