تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 33080

آزمایش موفقیت‌آمیز موتور ایرانی هواپیما با حضور رئیس‌جمهور

آزمایش موفقیت‌آمیز موتور ایرانی هواپیما با حضور رئیس‌جمهور

همزمان با روز کارگر صورت گرفت؛ آزمایش موفقیت‌آمیز موتور ایرانی هواپیما با حضور رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر، موتور کاملاً ایرانی هواپیما با حضور آیت‌الله رئیسی در شرکت مپنا مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.   به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) همزمان با روز کارگر در شرکت مپنا در استان

Print Friendly, PDF & Email

همزمان با روز کارگر صورت گرفت؛

آزمایش موفقیت‌آمیز موتور ایرانی هواپیما با حضور رئیس‌جمهور

همزمان با روز کارگر، موتور کاملاً ایرانی هواپیما با حضور آیت‌الله رئیسی در شرکت مپنا مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا، رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) همزمان با روز کارگر در شرکت مپنا در استان البرز حضور یافت و از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه این گروه صنعتی در بخش نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، آب و نفت و گاز، حمل و نقل ریلی، سرویس تعمیرات اساسی، موتورهای هوایی، برقی‌سازی خودرو، هوشمندسازی، صنایع انرژی‌بر، بهداشت و دیگر بخش‌های صنعتی بازدید کرد.

 

در این مراسم پس از سخنرانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سی‌وچهارمین‌ جشنواره ملی امتنان از کارگران نخبه‌ و گروه‌ها و واحدهای‌ نمونه کارگری‌، موتور کاملاً ایرانی و سیستم کنترل موتور هوایی که به روش مهندسی معکوس توسط متخصصان گروه مپنا ساخته شده است، در حضور رئیس جمهور با موفقیت آزمایش شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.