تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر : 27481

آغاز احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی در فریدونشهر

آغاز احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی در فریدونشهر

آغاز احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی در فریدونشهرعملیات احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی طرح بنیاد علوی با مشارکت کمیته امداد در مناطق روستایی شهرستان فریدونشهر آغاز شد. به گزارش دنیای اسرار: عبدالرضا اسپنانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونشهر، بیان داشت: عملیات احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و

Print Friendly, PDF & Email

آغاز احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی در فریدونشهرعملیات احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی طرح بنیاد علوی با مشارکت کمیته امداد در مناطق روستایی شهرستان فریدونشهر آغاز شد.

به گزارش دنیای اسرار: عبدالرضا اسپنانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونشهر، بیان داشت: عملیات احداث ۴۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد علوی در مناطق محروم این شهرستان آغاز شد.عبدالرضا اسپنانی با بیان اینکه بخشی از هزینه های ساخت این واحدها بر عهده کمیته امداد است، گفت: در این طرح، مجموعا اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در قالب بلاعوض و تسهیلات، برای احداث هر واحد مسکونی به مددجویان پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد سرپناه برای محرومان یکی از راه های توانمندی آنهاست، ادامه داد: فعالیت های بنیاد علوی متکی به روحیه انقلابی و جهادی متمرکز است و تامین مسکن برای خانواده های محروم از جمله ماموریت های بنیاد علوی می باشد.
گفتنی است؛ با توجه به محرومیت منطقه فریدونشهر، بیشترین احداث طرح بنیاد علوی در استان اصفهان به این شهرستان اختصاص داده شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.