تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 33753

آغاز بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تامین اجتماعی

آغاز بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد؛ آغاز بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تامین اجتماعی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان کوچک و متوسط تامین اجتماعی استان اصفهان از امروز آغاز شد.   به گزارش  دنیای اسرار: مرتضی حاجی کاظمی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه‌های

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد؛
آغاز بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تامین اجتماعی
مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت:طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان کوچک و متوسط تامین اجتماعی استان اصفهان از امروز آغاز شد.

 

به گزارش  دنیای اسرار: مرتضی حاجی کاظمی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور حمایت از کارفرمایان کارگاه‌های کوچک (کمتر از ۵۰ نفر نیروی کار) و متوسط (۵۰ تا ۱۰۰ نفر نیروی کار) در بخش‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف این طرح از امروز (اول خرداد) به مدت سه ماه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اگر کارگاهی در ۲ سال گذشته شامل بخشودگی شده باشد می‌تواند با حفظ اشتغال ۲ ساله هم اکنون نیز برای استفاده از مزایای این طرح اقدام کند، افزود: براین اساس کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و یا طی توافق با شعب سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در صورتی‌که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم برخوردار می‌شود، گفت: در شرایطی که کارفرما در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرائم استفاده می‌کند، و اگرتعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: کارفرمایان متقاضی استفاده از این تسهیلات باید درخواست خود را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir حداکثر تا تاریخ سی‌ویکم مرداد ثبت کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.