تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
کد خبر : 30065

  آنچه در جلسه ۵۱ شورای شهر اصفهان گذشت

   آنچه در جلسه ۵۱ شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات لوایح و مصوبات جلسه علنی امروز شورای ششم شهر را تشریح کرد. به گزارش دنیای اسرار:، علی صالحی _ یکشنبه نهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص مصوبات پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: موضوع‌های مختلفی

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات لوایح و مصوبات جلسه علنی امروز شورای ششم شهر را تشریح کرد.

به گزارش دنیای اسرار:، علی صالحی _ یکشنبه نهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) در خصوص مصوبات پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: موضوع‌های مختلفی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان در دستور کار بود، یک مورد اجازه انتخاب پیمانکار به شهرداری بود که شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان مجموعه بالادستی شهرداری اصفهان به عنوان ناظر و سیاست‌گذار حضور دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از اجازه‌ها در مورد رقم‌های بالا یا تخفیف‌ها از شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان قوه سیاست‌گذار دریافت می‌شود، ادامه داد: امروز قرارداد حدود ۶۲ میلیارد تومانی برای تکمیل تقاطع غیرهم‌سطح شهید غفاری در محدوده منطقه ۱۴ اصفهان که از مناطق کم برخوردار است در دستور کار بود، این طرح باعث رونق بیشتر آن منطقه می‌شود و حلقه ترافیکی آن منطقه را نیز روان‌تر می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز با ارائه‌ای که اتفاق افتاد این اجازه برای انتخاب پیمانکار به شهرداری برای بخش‌های تکمیلی داده شد به دلیل اینکه بخشی از پروژه احیا شده است تا برای بخش‌های تکمیلی ادامه عملیات را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه یک توافق برای اهدای مبلغی به ستاد اربعین مطابق مصوبه‌ای وزارت کشوری در این رابطه وجود داشت، گفت: تکلیف‌هایی را برای بخش‌های مختلف جهت خدمت‌گذاری به مردم در بخش‌های متفاوت برای اربعین مشخص شده است و در شورای اسلامی شهر اصفهان بعد از طی مراحل قانونی جمع‌بندی خواهد شد.

صالحی خاطرنشان کرد: دو مورد اساسنامه برای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سازمان عمران شهرداری وجود داشت که اساسنامه‌ها تغییر کرده و بازنگری شده بود، امروز قرار بود که این اساسنامه‌ها به بحث و رأی گذاشته شود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقطه نظرهایی که وجود داشت برای بررسی بیشتر این دو اساسنامه به کمیسیون ویژه‌ای برگشت شد تا شورای ششم شهر با اعمال نظر و هماهنگی با سایر سازمان‌های شهرداری به اتفاق نظر لازم برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مورد دیگر توافق‌نامه آزادسازی ریالی و امتیازی برای طرح تعریض خیابان گلزار شهدای عاشق‌آباد بود که به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید و دستور آخر امروز بعد از نطق‌ها و تذکرهای اعضای شورای اسلامی شهر بحث انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای سال دوم بود، باید سالانه این انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه هر سال منتخبان و اعضای شورای ششم شهر جمع پنج نفره‌ای را به عنوان هیئت رئیسه برای هماهنگی و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها انتخاب می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این اساس و با توجه به رأی‌هایی که از اعضا دریافت شد؛ محمد نور صالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، امیر سامع خزانه‌دار شورای اسلامی شهر، فرزانه کلاهدوزان به عنوان منشی و علی صالحی به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر برای سال دوم انتخاب شدند و به این ترتیب ترکیب هیئت رئیسه سال اول برای بار دوم تکرار شد.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.