تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 32448

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان

مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان خبرداد؛ اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت:طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان به صورت اختیاری اجرا می‌شود. به گزارش دنیای اسرار، امید شریفی با بیان اینکه فروشگاه‌هایی که قرار است مجری این طرح

Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان خبرداد؛
اجرای طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان
مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت:طرح کالابرگ الکترونیک به زودی در استان اصفهان به صورت اختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، امید شریفی با بیان اینکه فروشگاه‌هایی که قرار است مجری این طرح باشند از هفته آینده تجهیز می‌شوند، بیان کرد: در این طرح مردم به میزان اعتبار خود می‌توانند ۱۰ کالای اساسی را از این فروشگاه‌ها تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعاون، سازمان صمت و جهاد کشاورزی مجریان این طرح هستند افزود: ۱۰ قلم کالای اساسی طرح کالابرگ الکترونیکی شامل: شیر، پنیر، ماست، مرغ و تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند شکسته، شکر سفید و برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و دیگر فروشگاه‌هایی که در این طرح ثبت نام کرده اند در ۲۸ شهرستان استان اصفهان عرضه می‌شود.

مدیر کل هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهانبا بیان اینکه هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی حفظ سلامت و امنیت غذایی دریافت کنندگان یارانه است گفت: هر سرپرست خانوار می‌تواند به اندازه مبلغ یارانه خود خرید کند و خرید بالاتر از مبلغ یارانه به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

شریفی یکی از امتیازات اجرای طرح کالا برگ را خرید اعتباری پیش از پایان ماه بیان کرد و افزود: هر سرپرست خانوار در صورت نیاز می‌تواند پیش از پایان ماه و تا واریز سهمیه یارانه، اقلام اساسی را به صورت اعتباری تهیه کند که این مبلغ از حساب یارانه هر خانوار کسرخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.